2789
عنوان

وجود خدا

| مشاهده متن کامل بحث + 716 بازدید | 93 پست
نمیبخشم دیگه تا الان هی گفتم بیخیال ارزش نداره رفتم حتی معذرت خواهی بعد ضایم کردن ولی همین الان وا ...

استارتر  سیده خانم هستش      سادات خانم مشکلت را بگوووو بخدا برم بخوام 

M❤️متاهل و متعهدم

دخترا من از پف پلک بالا و  پف و گودی زیر چشمم واقعا کلافه شده بودم 😭 پیش دکتر کیوان رضایی عمل پلک بالا و پایین انجام دادم 😊

پلک پایینم بدون بخیه بیرونی بود و الان خیلی جوون‌تر و شاداب‌تر شدم 😍

جای بخیه پلک بالا هم اصلا تو چشم نیست.

هرکی میبینتم میگه چقدر سرحال و جوون شدی ❤️😍

اگر خواستین من دکترمو از اینجا پیدا کردم

استارتر  سیده خانم هستش      سادات خانم مشکلت را بگوووو بخدا برم بخوام

عزیزم مشکلاتم زیاده بیخیال

یکمش تو تاپیک با بابام دعوام شد هس فقط یه گوشش

برام دعا کن مهربون😍😙

ممنون که بودی

تیکر هدفمه حامله نیستم.تویی که داری این امضا رو میبینی...آره خود تو   یه لبخند گشاد بزن اینجوری  آفرین الاان خوشگل شدی   دیگه نشینی غصه بخوریا همه چی درست میشه...   
استارتر ج بدددددددددددددددددددددددددددددددددددددددددددددددددددده

تاپیک با بابام دعوام شدو بخون میفهمی خواهری😢

تیکر هدفمه حامله نیستم.تویی که داری این امضا رو میبینی...آره خود تو   یه لبخند گشاد بزن اینجوری  آفرین الاان خوشگل شدی   دیگه نشینی غصه بخوریا همه چی درست میشه...   
عزیزم مشکلاتم زیاده بیخیال یکمش تو تاپیک با بابام دعوام شد هس فقط یه گوشش برام دعا کن مهربون😍😙 ...

بگوووو مشکلات رو     من میخونم سریع تاپیک کن  تروخداااا بگوووووو لللللللللللللطفا جان من بگوووو مشکلات چیه سادات خااااااااااااااااااااانم  

M❤️متاهل و متعهدم

تاپیک با بابام دعوام شدو بخون میفهمی خواهری😢

خب خوندم  فقط بخاطر دعوا با پدرت    اقا  پدر ومادرهاااا   بچه هاشون از صمیم قلب دوس دارن  ببین من واقعیتش ن  متولد 1مهرماه 81 هستم   من خونه تنهام  خواهر برادر دارم ولی هرکی رفته خونه خودشون *** اول ها احساس تنهایی داشتم   اما   الان نه    خیییییلی تنها بشم  با خداوند حرف میزنم *** خب برای بابات خود شیریننی  کن اون کارها که میدونی اعصبانیی میشه خب انجام نده  ** بعدم از تنهایی هستش  اینهمه نا امیدی** بعدم تو باید الان درس بخونی   چون کنکور داری  بابا بالخره کنکور را بخون   قبول شو خودتو  هم جاهای  بهتر میری   بابا من مطمنم کنکور کیترکونی از فراد   شروع کن خوووووووووووووووب بخووون عزیز دلم

M❤️متاهل و متعهدم

تاپیک با بابام دعوام شدو بخون میفهمی خواهری😢

شبگرد جاان من دیگه رفتم بخوووام خدانگهدار شب خوووووووووووووش    از فردا شروووع کن خوب درس بخووون و شب ها زود بخووواب

M❤️متاهل و متعهدم

سما نشکل اصلیت تحجر پدرته 

درس بخون شغل بگیر وازش دورشو اونوقت دنیا برات رنگی میشه

واقعیت این است که مابرای رنج کشیدن متولد شده ایم اما به دنبال لذت میگردیم.پس تنها راه ادامه دادن لذت بردن از رنج هاست 
ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792