2777
2789
عنوان

نمیبخشم...

353 بازدید | 27 پست

خیلی تنهام،تو این سن چرا باید اینهمه تنها باشم...چرا هیچ قسمت از زندگیمو دوست ندارم؟چراباید تموم آرزوهام تموم رویاهام پوچ بشه...چراباید تو سن۱۷سالگی بشینمو بسازمو بسوزم واس اینکه تو دنیای منه دختر...طلاق اوج آبروریزیه،چرا باید هزاران خیانت ببینم اونم تو دوران نامزدی...کسی نباشه درکم کنه کسی پشتم نباشه چرا جلو مادر پدرم دارم پژمرده میشم اما مهم نیستم؟؟؟فقط میگن اشکال نداره بشین زندگی کن آبرومونو نبر پس اونی که اینهمه بهم بدی کرده اینهمه خیانت ازش دیدم و قراره بد تر هاشم ببینم بدی هاش بی جواب بمونه چرا آبروی من؟؟من خیلی تنهام که دردامو اینجا مینویسم،خیلی پیر شده روحم...دوست دارم بمیرم،من اوج جوانیم اندازه خانومی سی ساله درد کشیدم بلا سرم اومده،همش از اونجایی شروع شد که به یه خیانت کار دروغ گوعه پنهان کار بی ادب و پرو و بی شعور و فهم و درک و بچه!!!  جواب بله دادم،لعنت به من... از خودم بدم میاد چرا به خاطر این زندگی درسمو ول کردم دوستامو ول کردم جوانیمو از بین بردم،من نمیدونستم زندگی چه خوابی برام دیده،نمیدونستم مردی که ادعای پاکی میکرد الان کثیف ترین مرد دنیا باشه،خسته ام اول زندگیممممم خیلی خسته ام من برم خونه خودم مطمعنم آخرش به جدایی ختم میشه اما چراااااا نمیفهمن منو مامانم بابام خانوادم،واقعا انقدر براشون مهم نیستم، مادرم به روم بگه کاش از همون اول شوهرت نمیدادم الان فایده نداره،بشین با آبروزندگی کن،هه حالا کی جواب گوعه من باشه؟؟؟جواب منو قراره کی بده،به کدامین گناه محکوم به این زندگی شدم؟؟میگن چرا اینهمه لاغرررر شدی،جای من باشید هیچییی از گلوتون پایین نمیره،بی زارم از همه اونایی که قضاوتم میکنن بی زارم از تمام اونایی که دلیل افکار خانوادم شدن(حرف مردم،آبروریزی،شایعه..هه)بیزارم از هر کی منو قضاوت میکنه،نمیبخشم ادمی رو که منو به این حالو روز انداخته وخودش مشغول خیانتاشو پنهان کاریاش و هوس بازیاشه، اهای فلانی بدممممم میاد ازتـ متنفرمممم  

نی‌نی سایتی‌های عزیز

دنبال یه جای مطمئن برای یاد گرفتن نکات بارداری، نگهداری نوزاد، تربیت کودک و بهبود رابطه با همسر هستی؟

توی کانال "بله" ما هر روز:

✅ نکات کاربردی مادر و کودک

✅ آموزش‌های تربیتی

✅ توصیه‌های روانشناسی خانواده

✅ ایده‌های رشد و بازی با کودک

✅ مطالب سلامت زنان و بارداری

و کلی مطلب جذاب دیگه منتشر می‌شه...

به جمع ما بپیوند و از این محتوای  کاربردی استفاده کن.  🌷

ایشونو نشناختید قبل از عقد  ؟ معاشرت نکردید ؟ مشاور نرفتید ؟ تحقیق نکردید ؟ 

ماه هاست دنیا دارد ضدعفونی می شود                                                       گویی مهمان ویژه ای  در راه است ....

اولا کی گفته طلاق اوج ابروریزیه

حلال خدا حروم نکنید


دوما یه پایان تلخ بهتر از یه تلخی بی پایانه

دوما تو هنوز نوجوان جساب میشی

بزرگ بشی چند سال دیگه یه ازدواج از رو عقل خواهی داششت و انشاالله خوشبخت میشی


سوما نشین یکی خوشبختت کنه خودت برو پی موفقیت و خوشبختی الان باید درگیری تو مدرسه ت باشه


چهارم ما یکبار به دنیا میایم حرف مردم واست مهم نباشه

تنها کسی ک میتونه برات کاری کنه خووودتی.اول از همه برو دنباال کار حالا هر چی .بعدشم طلاق بگیری فوقش یکی دو روز اول ورد زبون بقیه ای  ولی بعدش فراموش میشی و میرن سراغ سوژه های دیگه .یبار زندگی میکنی این یبارو جوری زندگی کن که دوس داری خونوادت اگه تو فکرت بودن نمیگفتن طلاق نگیر پس دور اونارو خط بکش . فوقش جایی نداشتی برو تو خوابگاه بمون 

عزیزدل من.. فقط میتونم بگم حتی شده تهدیدشون کن. ولی زودتر جداشو. بخدا تو سنی نداری راحت میتونی آیندتو بسازی... فقط جداشو 

بارهاگفتم بازم میگم. از پدرمادرا بت نسازید

خیلی وقتاهم همه چی تقصیراوناست. خیلی وقتاهم اشتباه میکنن خیلی وقتام بدجنسن


سخته خیلی سخته


عزیزم نمیدونم چی بگم برات صلوات فرستادم 

حداقل شوهرت بمیره ب عروسی نکشی


کدوم شهری ک‌طلاق رو بد میدونن؟

تا خدا بنده نوازست، ب خلقش چ نیاز🤷‍♀️میکشم نازیکی تا ب همه ناز کنم🧚‍♀️
ایشونو نشناختید قبل از عقد  ؟ معاشرت نکردید ؟ مشاور نرفتید ؟ تحقیق نکردید ؟

چرا اما کی میاد بگه این خیانتکاره کثافته؟؟؟ خودشم گفت تنها خلافم هییت که میرم مداحی ک میکنم منم شیفته پاکیش شدم هیچی نداشت و نداره من فقط شیفته پاکش شدم همش تظاهرش بود 

ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
پربازدیدترین تاپیک های امروز
داغ ترین های تاپیک های امروز
توسط   md41289  |  1 ساعت پیش