2777
2789

چند نفر از دوستام وقتی خونمون اومدن اولین چیزی که پرسیدن فرشمون بود! 😂

طرحش خیلی خاصه و اصلاً شبیه فرش‌های معمول بازار نیست. من از فرش زانیس خریدم، قبل از خرید هم با پرو مجازی، فرش‌ها رو داخل خونه خودمون دیدم و خیلی راحت‌تر تونستم انتخاب کنم.

راستی خرید قسطی با اسنپ‌پی و دیجی‌پی هم دارن.

اینجا کلیک کن تا سایتشون رو ببینی.


۳۰ کیلو کم کردم فقط با ورزش و متخصص تعذیه مامانم دمنوش خورد بی تاثیر بود‌ کلا طبیعی کم کنید فقط

چه ورزشی گلم لطفا کمککککک

شیلا دختری زیبا،مهربون،توانا،پرانرژی،شاد،سختکوش  

۱۶ کیلو کم کردم

با رژیم خودم

کم کالری

ﺗﻮﻯ ﺯﻧﺪﮔﯽ ﻫﯿﭻ ﭼﯿﺰ ﻗﺎﺑﻞ ﭘﯿﺶﺑﯿﻨﯽ ﻧﯿﺴﺖ!ﺍﯾﻨﻮ ﺗﻮ ﻧﮕﺎﻫﯽ ﮐﻪ ﺑﻪ ﮔﺬﺷﺘﻪ ﺧﻮﺩﻡ ﺍﻧﺪﺍﺧﺘﻢ ﻓﻬﻤﯿﺪﻡ.ﻓﻬﻤﯿﺪﻡ ﯾﻪ ﺭﻭﺯﺍﯾﯽ ﺩﺍﺷﺘﻢ ﮐﻪ ﺧﯿﻠﯽ ﺳﺨﺖ ﺑﻮﺩ ﺑﺮﺍﻡ،ﺍﺻﻼً ﻓﮑﺮ ﻧﻤﯿﮑﺮﺩﻡ ﺍﻭﻥ ﺭﻭﺯﻫﺎ ﺗﻤﻮﻡ ﺑﺸﻪ، ﺍﻣﺎ ﺗﻤﻮﻡ ﺷﺪ…ﻓﻬﻤﯿﺪﻡ ﯾﻪ ﺭﻭﺯﺍﯾﯽ ﺩﺍﺷﺘﻢ ﭘﺮ ﺍﺯ ﺷﺎﺩﯼ ﮐﻪ ﻓﮑﺮ ﻣﯿﮑﺮﺩﻡ ﺩﯾﮕﻪ ﺗﮑﺮﺍﺭﻧﻤﯿﺸﻪ، ﺍﻣﺎ ﺑﻬﺘﺮﺵ ﺗﮑﺮﺍﺭ ﺷﺪ…ﯾﻪ ﺭﻭﺯ ﯾﻪ ﺁﺩﻣﯽ ﺍﻭﻣﺪ ﺗﻮ ﺯﻧﺪﮔﯿﻢ، ﮐﻪ ﻓﮑﺮ ﻧﻤﯿﮑﺮﺩﻡ ﺑﻬﺘﺮ ﺍﺯ ﺍﻭﻥ ﻭﺟﻮﺩﺩﺍﺷﺘﻪ ﺑﺎﺷﻪ،ﺍﻣﺎ ﺑﺎ ﺭﻓﺘﻨﺶ ﺛﺎﺑﺖ ﮐﺮﺩ ﻭﺟﻮﺩ ﺩﺍﺭﻩ، ﺍﻭﻧﻢ ﻧﻪ ﯾﮑﯽ، ﻧﻪ ﺩﻭ ﺗﺎ! ﺑﻠﮑﻪ ﺑﻪ ﺗﻌﺪﺍﺩ ﻣﻮﻫﺎﯼ ﺳﺮﻡ، ﺁﺩﻡ ﺑﻬﺘﺮ ﺍﺯ ﺍﻭﻥ ﻭﺟﻮﺩ ﺩﺍﺭﻩ!!!ﻓﻬﻤﯿﺪﻡ ﻭﺍﺳﻪ ﯾﻪ ﭼﯿﺰﺍﯾﯽ ﮔﺮﯾﻪ ﮐﺮﺩﻡ، ﮐﻪ ﺣﺘﯽ ﺍﺭﺯﺵ ﺍﺧﻢﮐﺮﺩﻥ ﻫﻢﻧﺪﺍﺷﺖ..!!ﻭ ﻭﺍﺳﻪ ﯾﻪ ﭼﯿﺰﺍﯾﯽ ﺧﻨﺪﯾﺪﻡ، ﮐﻪ ﻧﻪ ﺗﻨﻬﺎ ﺧﻨﺪﻩ ﺩﺍﺭ ﻧﺒﻮﺩ، ﮐﻪ ﮔﺮﯾﻪ ﺁﻭﺭﻫﻢ ﺑﻮﺩ…!ﯾﻪ ﻭﻗﺘﺎﯾﯽ ﮔﺬﺷﺖ ﮐﺮﺩﻡ ﻭ ﯾﻪ ﻭﻗﺘﺎﯾﯽ ﮔﺬﺭ…ﯾﻪ ﺭﻭﺯﺍﯾﯽ ﺯﻧﺪﮔﯽ ﮐﺮﺩﻡ ﻭ ﯾﻪ ﺭﻭﺯﺍﯾﯽ ﺭﻭ ﺳﭙﺮﯼ…ﺑﺎﻻ ﻭ ﭘﺎﯾﯿﻦ ﺯﯾﺎﺩ ﺩﺍﺭﻩ ﺍﯾﻦ ﺯﻧﺪﮔﯽ،ﺍﻣﺎ…ﻣﻦ ﻓﻘﻂ ﺍﯾﻦ ﺭﻭ ﻓﻬﻤﯿﺪﻡ ﮐﻪ:ﻫﯿﭻ ﭼﯿﺰ ﺗﻮ ﺍﯾﻦ ﺩﻧﯿﺎ ﻗﺎﺑﻞ ﭘﯿﺶﺑﯿﻨﯽ ﻧﯿﺴﺖ…ﭘﺲ ﻭﻗﺘﯽ ﺷﺎﺩﯼ، ﺍﺯ ﺷﺎﺩﯾﺖ ﻟﺬﺕ ﺑﺒﺮ؛ﻭ ﻭﻗﺘﯽ ﻏﻤﮕﯿﻨﯽ، ﺑﺪﻭﻥ ﺭﻭﺯﺍﯼ ﭘﺮ ﺍﺯ ﺧﻨﺪﻩ ﺗﻮ ﺭﺍﻩ ﺩﺍﺭﯼ…ﭘﺲ ﻓﻘﻂ ﺷﺎﺩ ﺑﺎﺵﻭ ﺍﻣﯿﺪﻭﺍﺭ…

من ۸۵ کیلو شده‌بودم وقتی افسرده بودم، البته قدم خیلی بلنده و به چشم نمیومد وقتی داشتم چاق میشدم برای همین جدی‌ش نگرفتم. الآن که غذامو به مرور کمتر کردم، دیگه حتی گرسنه‌م هم نمیشه که اذیت شم. حدود ۶۵ کیلوئم الآن.

چرا نشه حالا یه کوچولو بگو ببینیم

میگه با کرم. توو خصوصی بهم گف ی شماره ایرانسلم داد برا سفارش. من میخواستم برا مامانم بدونم روششو .اما گف کرم شک کردم منصرف شدم

❤️همسرم❤️
بي اثر يا عوارض داره؟ يكي از خانما اخه گفته بود با چاي تيما بعد زايمان كم كرده من فقط گيرين تيدين ...

عزیزم تجربه ای از هودیا نداریم.....ولی چای و دمنوش هم بی فایده س.....بی اثر اواجان

تا ۱۰ کیلو فقط روزی ۱ ساعت پیاده روی کردم بعدش هوازی باشگاه زفتم (اروبیک دوچرخه تردمیل) بدنسازی ام ...

بطورکلی روزی چندساعت ورزش کردید؟؟منم روزی یکساعت پیاده روی میکنم


شیلا دختری زیبا،مهربون،توانا،پرانرژی،شاد،سختکوش  
تا ۱۰ کیلو فقط روزی ۱ ساعت پیاده روی کردم بعدش هوازی باشگاه زفتم (اروبیک دوچرخه تردمیل) بدنسازی ام ...

5کیلواضافه دارم کم میخام بشم تاعیدمیشه بنظرتون باورزش؟؟

شیلا دختری زیبا،مهربون،توانا،پرانرژی،شاد،سختکوش  
5کیلواضافه دارم کم میخام بشم تاعیدمیشه بنظرتون باورزش؟؟

یکمم رژیم بگیری میشه.

من از وقتی رفتم باشگاه یساعت هوازی کردم یساعت بدنسازی ینی روزی ۲ساعت ورزش سنگین

❤️همسرم❤️
یکمم رژیم بگیری میشه. من از وقتی رفتم باشگاه یساعت هوازی کردم یساعت بدنسازی ینی روزی ۲ساعت ورزش سنگ ...

امکان رفتن به باشگاه روندارم ولی سعی میکنم یه ساعت پیاده روی یساعت ورزش ایروبیک توخونه انجام بدم بلدم‌قبلامیرفتم غذامم کم کردم تاببینم چی میشه

ممنون عزیزدلم  ازبابت راهنماییم

شیلا دختری زیبا،مهربون،توانا،پرانرژی،شاد،سختکوش  
ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792