وای چقدر هم بده.بعد دکتر من اون اول گفتش بعد از چند روز اوکی میشی،بعد گفت دوهفته دیگه،بعدش گفت ۴۰ روز،بعد گفت ۶ ماه،جدیدا میگه تا ۱ سال ممکنه اینطوری باشه ولی خوب میشی.من ۲ ماهه میخوام در بیارم ولی قبول نمیکرد تا اینکه تصمیم گرفتم جای دیگه برم در بیارم.خدا خیرتون بده خیالمو راحت کردید گفتید با اینکه ۶-۸ ماه داشتید بعد از خارج کردن چند روزه اوکی شدید.ممنون از وقتی که گذاشتید🙏🙏🙏🙏