2777
2789
عنوان

جاری.

311 بازدید | 26 پست

بچه ها بیایین...جاری بزرگ من خودشو خیلی می گیره از اون زنا که مثلا صداشون بلند نمیشه و تو جمع حرف نمی زنه و همیشه چادری ولی خب خیلی خیلی زیرکه من باهاشاز همون اول زیاد کاری نداشتم ولی الان چند ماهه الکی سر سنگین شده اصلا نمی دونم چرا اینموضوع منو واقعا اذیت میکنه من بدم میاد کسی ازم ناراحت باشه حس خود خوری می افته به جونم از دیشب هم بهش دو بارپیام دادم جوابم نداد بگین به نظرتون چیکار کنم....

نی‌نی سایتی‌های عزیز

دنبال یه جای مطمئن برای یاد گرفتن نکات بارداری، نگهداری نوزاد، تربیت کودک و بهبود رابطه با همسر هستی؟

توی کانال "بله" ما هر روز:

✅ نکات کاربردی مادر و کودک

✅ آموزش‌های تربیتی

✅ توصیه‌های روانشناسی خانواده

✅ ایده‌های رشد و بازی با کودک

✅ مطالب سلامت زنان و بارداری

و کلی مطلب جذاب دیگه منتشر می‌شه...

به جمع ما بپیوند و از این محتوای  کاربردی استفاده کن.  🌷

من فک و فامیل شوهر الان باهام لج هستن منم حرص میخوردم عین شما نمیتونم ببینم کسی از دستم دلخوره یا رقتار سنگین میکنه از تو میسوزم مخصوصا تو یه جمع بری همه باهان بد باشن  .. تا اینکه دیدم اشتباه میکنم اونا فهمیدن من چجوری هستم حرصمو درمیارن الان اصلا ببخشید میگم به یورم مهم شوهرمه که هوامو داشته باشه 😑 حالا اون که دیگه جاری ت هست ولش کن خودش ببینه برات مهم نی درست میشه 

میشه برای مامان شدنم یدونه صلوات بفرستی ؟ 🍀👼🏻
اینقدر بد رفتار میکنه وقتی می بینه آدمو بعدم بیشتر تو جمع هست نمیشه گفت 

پس بیخیالش شو تو هم باهاش سنگین باش اصلا یجوری که انگار نیست وقتی بی دلیل اینطوری میکنه تو هم کارشو بهش برگردون بفهمه چقد بده

ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
پربازدیدترین تاپیک های امروز