2777
2789
عنوان

یه سوال

156 بازدید | 22 پست

دوستان اگه شما خونه مثلا مادرشوهر دعوت باشین و همه جاری ها و برادرشوهرا هم باشن و هر دوماه یه بار فقط میبینیشون یعنی زیاد با هم راحت نیستین اونوقت خونه ویلایی باشه و دوتا دسشویی یکی تو حیاط و یکی تو هال روبروی همه باشه کدوم یکی رو میرین؟در طول روز که هوا هم خوبه و گرم.؟؟

تیکر پسردار شدنمه.دعا کنید واقعی بشه خداجووونم ؛تو رو به آبروی ۵تن آل عبا؛به جان ابوالفضل به تنهایی حسین به لب های تشنه رقیه و سکینه به گریه های بی تاب علی اصغر یه پسر سااالم و صآلح و خوشبخت نصیب منو شوهرم کن

چند نفر از دوستام وقتی خونمون اومدن اولین چیزی که پرسیدن فرشمون بود! 😂

طرحش خیلی خاصه و اصلاً شبیه فرش‌های معمول بازار نیست. من از فرش زانیس خریدم، قبل از خرید هم با پرو مجازی، فرش‌ها رو داخل خونه خودمون دیدم و خیلی راحت‌تر تونستم انتخاب کنم.

راستی خرید قسطی با اسنپ‌پی و دیجی‌پی هم دارن.

اینجا کلیک کن تا سایتشون رو ببینی.


من حتی اگه صمیمی هم باشم حیاط میرم

یا صاحب الزمان آقاجانم ادرکنا و لاتهلکنا این مرده دل ...💔این خسته جان.... 😔 دارد تمنای تو را یا صاحب الزمان عج الله ❤ اللهم عجل الولیک الفرج به حق زینب کبری سلام الله علیها🤲🏻🥀درد بی درمان شنیدی؟! حال من یعنی همین 💔بی تو بودن درد دارد... میزند من را زمین 😭

بستگی ب وضعیت خودم داره اگه شماره یک باشه اون که تو حال اگه اوضاع بادی و طوفانی باشه و شماره دو می رم حیاط

کسایی که می خوان لاغر شن با کالری شماری و سبک زندگی سالم دستا بالا 😄😄😄 هم تاپیک داریم هم گروه تل

تجدی منم همین نظر رو دارم.ممکنه دختر ۳ سالمو ببرم همون یکی تو هال ولی خودمو شوهرم میریم بیرون.

ولی جاریم و برادرشوهرم رعایت نمیکنن. با اینکه خودشونو اخر کلاس میدونن

تیکر پسردار شدنمه.دعا کنید واقعی بشه خداجووونم ؛تو رو به آبروی ۵تن آل عبا؛به جان ابوالفضل به تنهایی حسین به لب های تشنه رقیه و سکینه به گریه های بی تاب علی اصغر یه پسر سااالم و صآلح و خوشبخت نصیب منو شوهرم کن
ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829

جدیدترین تاپیک های 2 روز گذشته

2791
2779
2792
پربازدیدترین تاپیک های امروز