2777
2789
عنوان

کمک😢

387 بازدید | 44 پست

سلام خانوما کسی خودکشی کنه ببرنش بیمارستان پای پلیسم وسط کشیده میشه؟اگه یکی یه نامه بزاره از دست فلانی خودمو کشتم چی میشه؟

شب که میشود شروع میشوند ای کاش های من

دخترا من از پف پلک بالا و  پف و گودی زیر چشمم واقعا کلافه شده بودم 😭 پیش دکتر کیوان رضایی عمل پلک بالا و پایین انجام دادم 😊

پلک پایینم بدون بخیه بیرونی بود و الان خیلی جوون‌تر و شاداب‌تر شدم 😍

جای بخیه پلک بالا هم اصلا تو چشم نیست.

هرکی میبینتم میگه چقدر سرحال و جوون شدی ❤️😍

اگر خواستین من دکترمو از اینجا پیدا کردم

خودت نباشی 😱😱😱😱😱😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😱😱😱😱😱😱😱😱😱

توصیه های دینی من از اعتبار ساقط هست.باورهای نادرستی که وارد مغزمان کرده اند اگر باور داشته باشیم اتفاق می افتد حتی اگر نادرست باشد.باورهایمان را تغییر دهیم فقط خداپرست شویم فقط خدا

فک نکنم.خب میخوای بگی اون شخص قاتل حساب میشه؟😑خیر به پلیس ربط نداره ولی به روانشناس و روانپزشک چرا

خانم هایی که میخوان سقط عمدی کنن، از من که خواهر کوچک شمام این حرفو بشنوید، نمیخوام اصلا اذیتتون کنم، خدا شرایطتونو بهتر میدونه، ولی قبل از سقط تو گوگل اینو سرچ کنید (سقط حنین تجربه گر خارجی) و ویدیو هارو ببینید، بعد تصمیم بگیرید. 

بستگی داره تو نامه چی نوشته باشه مثلا اگه نوشت من دیدم فلانی قتل کرده خب شاید پیگیری کنن ولی بگه من عاشقش بودم بهم خیانت کرد نه ! بستگی داره دلیلش چی باشه 

Welcome to my world, Won't you come on in? Miracles, I guess ! Still happen now and then…⛈🌧3/5/400
ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
پربازدیدترین تاپیک های امروز