2777
2789
عنوان

کمکککککککک

62 بازدید | 6 پست

سلام عزیزان

من چند وقتی بود دید دوربینمیکم ضعیف شده بود.رفتم دکتر. گفت چشمات یکم در حد بیست و پنج صدم ضعیفه و عینک تجویز کرد. بعد گفت فشار مغزت بالا هست و نامه نوشت برای متخصص مغز و اعصاب. گفتم خطرناکه؟ گفت بله. ممکنه بیناییت رو ازت بگیره. اول از ترس زبونم لال شده بود. گفت قرص ضد بارداری میخوری؟ گفتم همیشه نه ولی خب اکثرا میخورم. گفت احتمالا از همونه. حالا میخوام ببینم کسی فشار مغزی داشته و چطوردرمون شد؟ اخه گفت ممکنه متخصص مغز و اعصاب برات ام ار ای بنویسه. اگر ام ار ای بنویسه چون من فوبیای شدید خون وسوزن دارم نمیتونم انجام بدم. تو رو بخدا به دادم برسید. خالم پرستاره بهش گفتم.گفت اگر کسی فشار مغزش بالا باشه مدام سرددرد داره.... نمیدونم چه خاکی بر سرم بریزم. از ترس دارم سکته میکنم. کسی تجربشو داشته یا اقوام یا اشنایان داشتن؟

چقدر همگی ترسوندنت..دستشون درد نکنه واقعا🤕

.انشالله چیزی نیست گلم نترس توکل بخدا برو آزمایشاتو انجام بده

دوست داشتی خواهرم برای خونه دار شدنم یک صلوات بفرس.🌺فرستادی بهم بگو.تا منم دوتا برای حاجت شما بفرستم.🌺.اللهم صلی علی محمد و آل محمد و.عجل فرجهم🌹🌹🌹

دوستم فشار چشمش بالا رفت و دو تا چشمش آب سیاه آورد و عمل کرد خدا رو شکر خوب شد ، کلا این اتفاق تو یه هفته براش افتاد، فشار چشمش فک کنم رسیده بود به ۴۰

خواهش می کنم صلوات برا سلامت نی نیم و اینکه سروقت خودش فروردین دنیا بیاد بفرستید، ممنونم🙏🏻الهی هر کی صلوات می فرسته خدا بهترینا رو نصیبش کنه🌸من در احاطه نور خدا هستم که هیچ چیز منفی نمی تواند در آن رسوخ کند🌸هر انسانی حلقه ای ست طلایی در زنجیر خیر و صلاح من🌸تیکرم براساس زایمان سزارین هست.

چند نفر از دوستام وقتی خونمون اومدن اولین چیزی که پرسیدن فرشمون بود! 😂

طرحش خیلی خاصه و اصلاً شبیه فرش‌های معمول بازار نیست. من از فرش زانیس خریدم، قبل از خرید هم با پرو مجازی، فرش‌ها رو داخل خونه خودمون دیدم و خیلی راحت‌تر تونستم انتخاب کنم.

راستی خرید قسطی با اسنپ‌پی و دیجی‌پی هم دارن.

اینجا کلیک کن تا سایتشون رو ببینی.


چقدر همگی ترسوندنت..دستشون درد نکنه واقعا🤕 .انشالله چیزی نیست گلم نترس توکل بخدا برو آزمایشاتو انج ...

اره بخدا. جالب اینه من فقط به قصد اینکه برام عینک بنویسه رفتمکه جلوی تاری دیدم روبگیرم. جالب اینه به دکتر میگفتممن خیلی با گوشیو سیستم کار میکنم. اصلا گوش نمیداد. یا میگفت سر درد داری؟گفتمهمیشه نه. ولی خب مثل همه ی ادمها گاهی میگیرم. میگفتم اقای دکتر من خیلی عصبی و استرسی هستم. اصلا گوش نمیداد.

دوستم فشار چشمش بالا رفت و دو تا چشمش آب سیاه آورد و عمل کرد خدا رو شکر خوب شد ، کلا این اتفاق تو یه ...

اخه من حدود دو سالی هست یواش یواش ضعیف شد. علتش هم کار کردنزیاد با سیستمه به نظرم

اخه من حدود دو سالی هست یواش یواش ضعیف شد. علتش هم کار کردنزیاد با سیستمه به نظرم

خب چند تا دکتر برو واقعا شاید فقط چشمت ضعیف باشه

خواهش می کنم صلوات برا سلامت نی نیم و اینکه سروقت خودش فروردین دنیا بیاد بفرستید، ممنونم🙏🏻الهی هر کی صلوات می فرسته خدا بهترینا رو نصیبش کنه🌸من در احاطه نور خدا هستم که هیچ چیز منفی نمی تواند در آن رسوخ کند🌸هر انسانی حلقه ای ست طلایی در زنجیر خیر و صلاح من🌸تیکرم براساس زایمان سزارین هست.
ارسال نظر شما
این تاپیک قفل شده است و ثبت پست جدید در آن امکان پذیر نیست

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792