من چند وقتی بود دید دوربینمیکم ضعیف شده بود.رفتم دکتر. گفت چشمات یکم در حد بیست و پنج صدم ضعیفه و عینک تجویز کرد. بعد گفت فشار مغزت بالا هست و نامه نوشت برای متخصص مغز و اعصاب. گفتم خطرناکه؟ گفت بله. ممکنه بیناییت رو ازت بگیره. اول از ترس زبونم لال شده بود. گفت قرص ضد بارداری میخوری؟ گفتم همیشه نه ولی خب اکثرا میخورم. گفت احتمالا از همونه. حالا میخوام ببینم کسی فشار مغزی داشته و چطوردرمون شد؟ اخه گفت ممکنه متخصص مغز و اعصاب برات ام ار ای بنویسه. اگر ام ار ای بنویسه چون من فوبیای شدید خون وسوزن دارم نمیتونم انجام بدم. تو رو بخدا به دادم برسید. خالم پرستاره بهش گفتم.گفت اگر کسی فشار مغزش بالا باشه مدام سرددرد داره.... نمیدونم چه خاکی بر سرم بریزم. از ترس دارم سکته میکنم. کسی تجربشو داشته یا اقوام یا اشنایان داشتن؟
دوستم فشار چشمش بالا رفت و دو تا چشمش آب سیاه آورد و عمل کرد خدا رو شکر خوب شد ، کلا این اتفاق تو یه هفته براش افتاد، فشار چشمش فک کنم رسیده بود به ۴۰
خواهش می کنم صلوات برا سلامت نی نیم و اینکه سروقت خودش فروردین دنیا بیاد بفرستید، ممنونم🙏🏻الهی هر کی صلوات می فرسته خدا بهترینا رو نصیبش کنه🌸من در احاطه نور خدا هستم که هیچ چیز منفی نمی تواند در آن رسوخ کند🌸هر انسانی حلقه ای ست طلایی در زنجیر خیر و صلاح من🌸تیکرم براساس زایمان سزارین هست.
بچه ها باورتون نمیشه! برای بچم از «داستان من» با اسم و عکس خودش کتاب سفارش دادم، امروز رسید خیلی جذذذابه، شما هم برید ببینید، خوندن همه کتابها با اسم بچه خودتون مجانیه، کودکتون قهرمان داستان میشه، اینجا میتونید مجانی بخونید و سفارش بدید.
اره بخدا. جالب اینه من فقط به قصد اینکه برام عینک بنویسه رفتمکه جلوی تاری دیدم روبگیرم. جالب اینه به دکتر میگفتممن خیلی با گوشیو سیستم کار میکنم. اصلا گوش نمیداد. یا میگفت سر درد داری؟گفتمهمیشه نه. ولی خب مثل همه ی ادمها گاهی میگیرم. میگفتم اقای دکتر من خیلی عصبی و استرسی هستم. اصلا گوش نمیداد.
اخه من حدود دو سالی هست یواش یواش ضعیف شد. علتش هم کار کردنزیاد با سیستمه به نظرم
خب چند تا دکتر برو واقعا شاید فقط چشمت ضعیف باشه
خواهش می کنم صلوات برا سلامت نی نیم و اینکه سروقت خودش فروردین دنیا بیاد بفرستید، ممنونم🙏🏻الهی هر کی صلوات می فرسته خدا بهترینا رو نصیبش کنه🌸من در احاطه نور خدا هستم که هیچ چیز منفی نمی تواند در آن رسوخ کند🌸هر انسانی حلقه ای ست طلایی در زنجیر خیر و صلاح من🌸تیکرم براساس زایمان سزارین هست.