2777
2789
عنوان

من کمبود....

219 بازدید | 8 پست

ویتامین دی داشتم قبلا شدید بود.اونموقع امپول زدن یادم نبست دوزش چی بود.الان دوباره خودم میخوام برم بگیرم بزنم ولی نمیدونم بگم چه دوزی از امپول رو میخوام؟ میشه اگه مبدونین بگین معمولا اگه میزنین دوزش چیه؟

دختر کوچولوم ۹ سالشه تشنج کرده وقتی ۶ ماهش بود و اون تشنج بدون تب کرد رو نغزش خیلی اثر گذاشته خیلی براش ناراحتم جیگرم خون💔خدا خواست امسال باردار شدم. دخترم مدرسه حاص میره بخاطر شرایطش که نمیتونه از خودش دفاع کنه خودم باید ببرم بیارمش اصلا به کسی اعتماد ندارم که سرویس بگیرم براش ... خیلی میترسم این رفت و امد بهم فشار بیاره یا وقتی دخترم مدرسه باشه من زایمانم شروع بشه و زایمان زودرس کنم چون سابقه زایمان زودرس دارم یا استراحت مطلقی بشم... دخترم اصلا از پس خودش بر نمیاد بخاطر بیناری در این حد که جرات ندارم حتا واسش سرویس بگیرم.هر کی هر کار بخواد باهاش کنه مثل دور از جون جسد بی حرکت میمونه بعدشم نمیتونه به من بگه چه اتفاقی براش افتاده.جرات ندارم واسش سرویس بگیرم خیلی شرایطم سخته😭بلاخره ادم از دات کسی خبر نداره میترسم دوبار دخترمو ببینن وضعیتشو بفهمن😭 خدا دشمنمم تو این موقعیت من نزاره الان بخدا با کریه مینویسمناخواسته باردار شدم الانم باید دخترمو خودم ببرم بیارمالان میترسم باز زودرس بشم یا بستری بشم دخترم چی میشه هیچ کسی رو ندارم بزارم پیشش هیچ کس😔

نی‌نی سایتی‌های عزیز

دنبال یه جای مطمئن برای یاد گرفتن نکات بارداری، نگهداری نوزاد، تربیت کودک و بهبود رابطه با همسر هستی؟

توی کانال "بله" ما هر روز:

✅ نکات کاربردی مادر و کودک

✅ آموزش‌های تربیتی

✅ توصیه‌های روانشناسی خانواده

✅ ایده‌های رشد و بازی با کودک

✅ مطالب سلامت زنان و بارداری

و کلی مطلب جذاب دیگه منتشر می‌شه...

به جمع ما بپیوند و از این محتوای  کاربردی استفاده کن.  🌷

چند سالته؟

۲۸

دختر کوچولوم ۹ سالشه تشنج کرده وقتی ۶ ماهش بود و اون تشنج بدون تب کرد رو نغزش خیلی اثر گذاشته خیلی براش ناراحتم جیگرم خون💔خدا خواست امسال باردار شدم. دخترم مدرسه حاص میره بخاطر شرایطش که نمیتونه از خودش دفاع کنه خودم باید ببرم بیارمش اصلا به کسی اعتماد ندارم که سرویس بگیرم براش ... خیلی میترسم این رفت و امد بهم فشار بیاره یا وقتی دخترم مدرسه باشه من زایمانم شروع بشه و زایمان زودرس کنم چون سابقه زایمان زودرس دارم یا استراحت مطلقی بشم... دخترم اصلا از پس خودش بر نمیاد بخاطر بیناری در این حد که جرات ندارم حتا واسش سرویس بگیرم.هر کی هر کار بخواد باهاش کنه مثل دور از جون جسد بی حرکت میمونه بعدشم نمیتونه به من بگه چه اتفاقی براش افتاده.جرات ندارم واسش سرویس بگیرم خیلی شرایطم سخته😭بلاخره ادم از دات کسی خبر نداره میترسم دوبار دخترمو ببینن وضعیتشو بفهمن😭 خدا دشمنمم تو این موقعیت من نزاره الان بخدا با کریه مینویسمناخواسته باردار شدم الانم باید دخترمو خودم ببرم بیارمالان میترسم باز زودرس بشم یا بستری بشم دخترم چی میشه هیچ کسی رو ندارم بزارم پیشش هیچ کس😔

قرصشاکه مرتب میخوردی خوب میشدی بعدم هفته یی1میخوردی

اصلا قرص نخوردم

دختر کوچولوم ۹ سالشه تشنج کرده وقتی ۶ ماهش بود و اون تشنج بدون تب کرد رو نغزش خیلی اثر گذاشته خیلی براش ناراحتم جیگرم خون💔خدا خواست امسال باردار شدم. دخترم مدرسه حاص میره بخاطر شرایطش که نمیتونه از خودش دفاع کنه خودم باید ببرم بیارمش اصلا به کسی اعتماد ندارم که سرویس بگیرم براش ... خیلی میترسم این رفت و امد بهم فشار بیاره یا وقتی دخترم مدرسه باشه من زایمانم شروع بشه و زایمان زودرس کنم چون سابقه زایمان زودرس دارم یا استراحت مطلقی بشم... دخترم اصلا از پس خودش بر نمیاد بخاطر بیناری در این حد که جرات ندارم حتا واسش سرویس بگیرم.هر کی هر کار بخواد باهاش کنه مثل دور از جون جسد بی حرکت میمونه بعدشم نمیتونه به من بگه چه اتفاقی براش افتاده.جرات ندارم واسش سرویس بگیرم خیلی شرایطم سخته😭بلاخره ادم از دات کسی خبر نداره میترسم دوبار دخترمو ببینن وضعیتشو بفهمن😭 خدا دشمنمم تو این موقعیت من نزاره الان بخدا با کریه مینویسمناخواسته باردار شدم الانم باید دخترمو خودم ببرم بیارمالان میترسم باز زودرس بشم یا بستری بشم دخترم چی میشه هیچ کسی رو ندارم بزارم پیشش هیچ کس😔

بایدازمایش بدی اگه پایین بودقرص بخوری میادبالابعدم هفته یی یکباردوهفته یکباربخور


من که خیلی پایین بود5بودقرص خوردم امدبالاامپول خیلی اثرش سریعتره وبیشترمیادبالا

بایدازمایش بدی اگه پایین بودقرص بخوری میادبالابعدم هفته یی یکباردوهفته یکباربخور من که خیلی پایی ...

قرص چی بگیرم؟دوزش چند مصرف میکردی؟

دختر کوچولوم ۹ سالشه تشنج کرده وقتی ۶ ماهش بود و اون تشنج بدون تب کرد رو نغزش خیلی اثر گذاشته خیلی براش ناراحتم جیگرم خون💔خدا خواست امسال باردار شدم. دخترم مدرسه حاص میره بخاطر شرایطش که نمیتونه از خودش دفاع کنه خودم باید ببرم بیارمش اصلا به کسی اعتماد ندارم که سرویس بگیرم براش ... خیلی میترسم این رفت و امد بهم فشار بیاره یا وقتی دخترم مدرسه باشه من زایمانم شروع بشه و زایمان زودرس کنم چون سابقه زایمان زودرس دارم یا استراحت مطلقی بشم... دخترم اصلا از پس خودش بر نمیاد بخاطر بیناری در این حد که جرات ندارم حتا واسش سرویس بگیرم.هر کی هر کار بخواد باهاش کنه مثل دور از جون جسد بی حرکت میمونه بعدشم نمیتونه به من بگه چه اتفاقی براش افتاده.جرات ندارم واسش سرویس بگیرم خیلی شرایطم سخته😭بلاخره ادم از دات کسی خبر نداره میترسم دوبار دخترمو ببینن وضعیتشو بفهمن😭 خدا دشمنمم تو این موقعیت من نزاره الان بخدا با کریه مینویسمناخواسته باردار شدم الانم باید دخترمو خودم ببرم بیارمالان میترسم باز زودرس بشم یا بستری بشم دخترم چی میشه هیچ کسی رو ندارم بزارم پیشش هیچ کس😔

قرص چی بگیرم؟دوزش چند مصرف میکردی؟

الکی که نبایدبخوری بایدازمایش بدی ببینی چنده ویتامینت بعدطبق ان قرص بخوری روزی یکی بادوروزیکباریاهفته ی یی یکی یادوهفته یکبار

اول ازمایش بده. 

قرص ویتامین د اسمشه 

شماامپول زدی جذبش زیاده یک موقع مشکل کمبودنداشته باشی

ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829

جدیدترین تاپیک های 2 روز گذشته

دختره عمه حسود

yasiuuuu | 20 ثانیه پیش
2791
2779
2792
پربازدیدترین تاپیک های امروز