haniiiieh مدیر عضویت: 1397/08/17 تعداد پست: 142 عنوان قد ۱۶۷ بلنده؟ | مشاهده متن کامل بحث + 11270 بازدید | 184 پست قد ۱۶۷بلنده یا کوتاه بنظرتون؟قداتون چقده؟ 1397/10/27 | 14:30 0 نفر لایک کرده اند ... گزارش تاپیک نامناسب
مامان_سینا40 عضویت: 1389/08/11 تعداد پست: 8306 از خانومای بالای ۱۶۷ بدم میاد مثل گودزیلا به نظر میرسن فقط خدا
shahzad72 عضویت: 1396/12/01 تعداد پست: 2990 وا من ۱۸۰ هستم پاشنه ۱۰ سانت میپوشم تو خیابون همه بهم زل میزنن از حسودی من خواهرم 185 هست طفلک هیچوقت پاسنه بلند نپوشید
darya98 عضویت: 1396/07/07 تعداد پست: 6805 بچه ها من چرا پاشنه دار نمیتونم بپوشم 😶😶😶احساس میکنم کج راه میرم و جلو دست و پام میگیره با محبت و شجاعت تمام دروازه های دنیا برایت باز میشه 😍
رها_جون12207 عضویت: 1393/09/15 تعداد پست: 6351 بلنده تو ایران،من163،دوس داشتم167 بودم خوبه دیگه با کفش خوب میشی .من 166 ام ی کفش پاشنه بلند که میپوشم خیلی بی قواره میشم .خیلی نباید بلند باشه خدایا همیشه هوامو داشته باش😍
شکلات_عسلی عضویت: 1392/02/09 تعداد پست: 92919 یه عمه مادر شوهرم داره فکر کنم هشتاد سالی داشته باشه خیلی گوگولیه من صدوپنجاهاون از من یه ده پونزده ... مردم اندونزلی هم کوچولو موچولو هستن انقدر ریز ریز و نازن خخخ
تمشک8_8 عضویت: 1397/05/17 تعداد پست: 1441 به نظرت خیلی کوتاهم؟؟؟فک کنم ما کوتاها زود چاق میشیم نه عزیزم کی اینو میگه خیلی هم خوبی با من غریبگی نکن♡ با من که در گیر تو ام ♡ چشمات و از من بر ندار♡من مات تصویر توام♡
tofighمن عضویت: 1397/10/25 تعداد پست: 2358 واس دختر اونم ایران این قد جز قد بلندا محسوب میشه منم ۱۶۵هسم اگه به ۱۶۷بگیم متوسط پس اونایی ک ۱۵۲هست ... کوتولن خدایی. هانیل هستم🤗❤
شکلات_عسلی عضویت: 1392/02/09 تعداد پست: 92919 من خواهرم 185 هست طفلک هیچوقت پاسنه بلند نپوشید ماشاالله ژنتیکی بوده؟
شکلات_عسلی عضویت: 1392/02/09 تعداد پست: 92919 نه عزیزم کی اینو میگه خیلی هم خوبی عه چه مهربون شدی دلت به حالم سوخت قدم کوتاهه؟
عشقممنوعه عضویت: 1397/09/06 تعداد پست: 701 غلط کردم گزارشوم بزنید بپوکم راحت شید منكه شماروريپى نكردم دختربلقيس خانوم بود 🤔 😔سهم من ازتو فقط خاطره هايت شد
شبنم_از_قبیله_باران عضویت: 1397/01/29 تعداد پست: 4380 به نظرت خیلی کوتاهم؟؟؟فک کنم ما کوتاها زود چاق میشیم با این قد چهلو پنج خوشتیپه خواهر من همین محدوده وزنشه خوشتیپه
جوزا۷۷ عضویت: 1397/07/29 تعداد پست: 1925 کوتولن خدایی. 😂😂😂. امیــدوارم همین روزآ یک اتفاق خوب تو زندگیتون بیوفته ک از ته دل داد بزنین خـــدایا شکــرت ...
شکلات_عسلی عضویت: 1392/02/09 تعداد پست: 92919 منكه شماروريپى نكردم دختربلقيس خانوم بود 🤔 اون منم منم اونم