2777
2789

نی‌نی سایتی‌های عزیز

دنبال یه جای مطمئن برای یاد گرفتن نکات بارداری، نگهداری نوزاد، تربیت کودک و بهبود رابطه با همسر هستی؟

توی کانال "بله" ما هر روز:

✅ نکات کاربردی مادر و کودک

✅ آموزش‌های تربیتی

✅ توصیه‌های روانشناسی خانواده

✅ ایده‌های رشد و بازی با کودک

✅ مطالب سلامت زنان و بارداری

و کلی مطلب جذاب دیگه منتشر می‌شه...

به جمع ما بپیوند و از این محتوای  کاربردی استفاده کن.  🌷

منم قدم ۱۶۷ هستش،تو فامیلامون هنه دخترا ۱۶۰ هستن و حتی کوتاهتر به من میگن قدت خیلی بلنده،ولی من راضی هستم،البته تا الان فقط بابت میپوشیدم حتی تو عروسی ها،ولی برا عروسی داداشم اولین بار پاشنه بلند گرفتم

شوهرم میگه قدم متوسطه نمیدونم جز کدوم دسته ام خودمم موندم 😐😐😐😐🙄🙄🙄🙄🙄🙄🤔🤔🤔🤔🤔

💖 پسرام همه دنیای منن💖

واقعا چقدر ی سری ها توهین کردن  اه اه  کی یاد بگیریم  درست نظر بدیم 

 مامانم همیشه میگه تا وقتی یکیو پیدا نکردی که برات مثل بچه‌ت باشه نرو توی رابطه، ازدواج!یه بار که پرسیدم یعنی چی، گفت یعنی مثل بچه ای که از گوشت و پوست و استخون خودته باشه برات، نه خوبشو، نه بدشو، نه خوشگلشو، نه زشتشو، نه داراشو، نه فقیرشو حاضر نباشی با کس دیگه‌ای عوض کنی، هر عیب و ایرادیم که داشته باشه دلت نخواد یکی بهترشو بیاری به جاش، چون برات بهترینه در هر حالتی.‌‌..وقتی ازدواج کن که مطمئن باشی می‌تونی توی سختیا، نداریا، مریضیا، گرفتاریا مثل یه مادر بمونی به پای آسمون ابری و آفتابی زندگیِ طرفت، گاهی عینک آفتابی بزنی، گاهیم چتر بگیری دستت!:))
چقدطرز حرف زدنتون زشته به بلنداميگين دراز ونردبون به كوتاه هاميگين كوتوله واقعا كه 😶😶😶😶😶😶

آره زشته واقعا،باید یاد بگیریم به همه با هرقیافه ای احترام بزاریم

💖 پسرام همه دنیای منن💖

۱۶۷ قد مناسبیه به نظر من  نه بلنده نه کوتاه

خودم ۱۷۴بعضی وقتام میگیرم ۱۷۳🤔🙄

📿💜👪                                                     خدواندی هست مهربون تر از تصور😍💛💜💚💙💟❤                                                                

من خودم ۱۶۸ هستم نسل الان قداشون کوتاهه نسبتا و ریزه میزه ان خیلی واسه همین قد ماها خیلی بلند میزنه و گرنه متوسطه 

 مامانم همیشه میگه تا وقتی یکیو پیدا نکردی که برات مثل بچه‌ت باشه نرو توی رابطه، ازدواج!یه بار که پرسیدم یعنی چی، گفت یعنی مثل بچه ای که از گوشت و پوست و استخون خودته باشه برات، نه خوبشو، نه بدشو، نه خوشگلشو، نه زشتشو، نه داراشو، نه فقیرشو حاضر نباشی با کس دیگه‌ای عوض کنی، هر عیب و ایرادیم که داشته باشه دلت نخواد یکی بهترشو بیاری به جاش، چون برات بهترینه در هر حالتی.‌‌..وقتی ازدواج کن که مطمئن باشی می‌تونی توی سختیا، نداریا، مریضیا، گرفتاریا مثل یه مادر بمونی به پای آسمون ابری و آفتابی زندگیِ طرفت، گاهی عینک آفتابی بزنی، گاهیم چتر بگیری دستت!:))
ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792