2777
2789
من خودم ۱۶۸ هستم نسل الان قداشون کوتاهه نسبتا و ریزه میزه ان خیلی واسه همین قد ماها خیلی بلند میزنه ...

میگن قد ایرانیها داره بلند میشه کهههه .عربا خیلی بلندن نمیدونم تغذیه شون چیه انقدر بلندن 

نی‌نی سایتی‌های عزیز

دنبال یه جای مطمئن برای یاد گرفتن نکات بارداری، نگهداری نوزاد، تربیت کودک و بهبود رابطه با همسر هستی؟

توی کانال "بله" ما هر روز:

✅ نکات کاربردی مادر و کودک

✅ آموزش‌های تربیتی

✅ توصیه‌های روانشناسی خانواده

✅ ایده‌های رشد و بازی با کودک

✅ مطالب سلامت زنان و بارداری

و کلی مطلب جذاب دیگه منتشر می‌شه...

به جمع ما بپیوند و از این محتوای  کاربردی استفاده کن.  🌷

عه چه مهربون شدی دلت به حالم سوخت قدم کوتاهه؟    

نه برا چی بسوزه قد تو متوسط رو به پایین 

ولی در کل زن ریز میزه یه چیز دیگست تا درشت و هیکلی

با من غریبگی نکن♡ با من که در گیر تو ام ♡      چشمات و از من بر ندار♡من مات تصویر توام♡
میگن قد ایرانیها داره بلند میشه کهههه .عربا خیلی بلندن نمیدونم تغذیه شون چیه انقدر بلندن 

ن عزیزم دخترای ۸۰  خیلی ریزه میزه ان  داریم میریم رو ب کوتاهی

 مامانم همیشه میگه تا وقتی یکیو پیدا نکردی که برات مثل بچه‌ت باشه نرو توی رابطه، ازدواج!یه بار که پرسیدم یعنی چی، گفت یعنی مثل بچه ای که از گوشت و پوست و استخون خودته باشه برات، نه خوبشو، نه بدشو، نه خوشگلشو، نه زشتشو، نه داراشو، نه فقیرشو حاضر نباشی با کس دیگه‌ای عوض کنی، هر عیب و ایرادیم که داشته باشه دلت نخواد یکی بهترشو بیاری به جاش، چون برات بهترینه در هر حالتی.‌‌..وقتی ازدواج کن که مطمئن باشی می‌تونی توی سختیا، نداریا، مریضیا، گرفتاریا مثل یه مادر بمونی به پای آسمون ابری و آفتابی زندگیِ طرفت، گاهی عینک آفتابی بزنی، گاهیم چتر بگیری دستت!:))
چقدطرز حرف زدنتون زشته به بلنداميگين دراز ونردبون به كوتاه هاميگين كوتوله واقعا كه 😶😶😶😶😶😶

نگفتم دراز نوشته بود کوتولن منم گفتم کوتولن.

چیزی که گفتو گفتم.

وگرنه منم قد بللللندی ندارم .عادیم.


هانیل هستم🤗❤
ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792