2777
2789

چند نفر از دوستام وقتی خونمون اومدن اولین چیزی که پرسیدن فرشمون بود! 😂

طرحش خیلی خاصه و اصلاً شبیه فرش‌های معمول بازار نیست. من از فرش زانیس خریدم، قبل از خرید هم با پرو مجازی، فرش‌ها رو داخل خونه خودمون دیدم و خیلی راحت‌تر تونستم انتخاب کنم.

راستی خرید قسطی با اسنپ‌پی و دیجی‌پی هم دارن.

اینجا کلیک کن تا سایتشون رو ببینی.


وا من ۱۸۰ هستم پاشنه ۱۰ سانت میپوشم تو خیابون همه بهم زل میزنن از حسودی

به نظرمن اون نگاه هاازحسودى نيست اخه باپاشته تقريبا ميشى دومترزن منم به خانم دومترى ببينم توجه توجه جلب ميكنه 😆🙄🤐

😔سهم من ازتو فقط خاطره هايت شد  
منم ۱۷۴ هستم راضیم از قدم.هر کی هم میگه بالای ۱۷۰ ضایعست حسوده.یاد بگیرم چ به قد بلند چ کوتاه احترام ...

فقط به هیکل ربط داره دوست من هم قدش ۱۷۴ ورژن زنونه خوشتیپ پوریا پورسرخ قبل از بدنسازی

خوش اندام ترین دختر کلاس

ولی.‌‌...یه دختر دیگه تو دانشگاه داشتیم با همین قد بیشتر دیلاق به نظر می اومد تا قد بلند..اصلا هم خوشتیپ نبود بنده خدا

خدا منو ببخشه من که اینا رو میگم خودم هم تناسب اندام ندارم ها بیشتر جهت توضیح بود نه عیب جویی

      
جوابوم بده ۱۵۴ به نظرت چجوریه؟خیلی کوتاهه؟

اگر وزنت بالا باشه آره خیییلی کوتاه به نظر میاد ولی وزنت نرمال باشه بد نیست ولی خب بازم کوتاهه

پسر قشنگم خوش اومدی تو قلبم منتظر بوسیدنو بوییدنت هستم ارسلانم 

من ۱۶۴ ام

بعد بقیه اعضای خانواده ام قد بلند مثلا خواهرم ۱۷۵ مامانم ۱۷۳ برادرام که بالای ۱۸۰ هستن 

همیشه سر به سرم میزارن 

انگار من کوتوله ام 

از قدم متنفرم

کاش ده سانت بلندتر بودم

تو مسابقه گلزار میگفت بعد چهل سالگی قد سالی ۸ میلیمتر کوتاه میشه دیگه هیچی ازم نمیمونه

یه عمه مادر شوهرم داره فکر کنم هشتاد سالی داشته باشه خیلی گوگولیه من صدوپنجاهاون از من یه ده پونزده سانتی کوتاه تره

ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829

جدیدترین تاپیک های 2 روز گذشته

عاشق خودت

marshal_ | 15 ثانیه پیش
2791
2779
2792
پربازدیدترین تاپیک های امروز