2777
2789

نی‌نی سایتی‌های عزیز

دنبال یه جای مطمئن برای یاد گرفتن نکات بارداری، نگهداری نوزاد، تربیت کودک و بهبود رابطه با همسر هستی؟

توی کانال "بله" ما هر روز:

✅ نکات کاربردی مادر و کودک

✅ آموزش‌های تربیتی

✅ توصیه‌های روانشناسی خانواده

✅ ایده‌های رشد و بازی با کودک

✅ مطالب سلامت زنان و بارداری

و کلی مطلب جذاب دیگه منتشر می‌شه...

به جمع ما بپیوند و از این محتوای  کاربردی استفاده کن.  🌷

منم ۱۷۴ هستم راضیم از قدم.هر کی هم میگه بالای ۱۷۰ ضایعست حسوده.یاد بگیرم چ به قد بلند چ کوتاه احترام ...

منم دوست دارم ۱۷۴ خیییلی خوبه 

از همه دختر عمو هام بلندترم همیشه میگن خوش به حالت

پسر قشنگم خوش اومدی تو قلبم منتظر بوسیدنو بوییدنت هستم ارسلانم 
توروخدا اضحار نظر نکن اظهار نظر کن    

ای خدا اشتباه نوشتم گیج و ویجم 

باشه از این به بعد اظهار نظر میکنم 🤣🤣🤣😎

با من غریبگی نکن♡ با من که در گیر تو ام ♡      چشمات و از من بر ندار♡من مات تصویر توام♡
گفتم شوخی کردم قدم ۱۵۴ هست 

عه جدی نخوندم خدا نکشت 

حالا پاشنه ده سانتی بپوش بهت اجازه میدم 😎

با من غریبگی نکن♡ با من که در گیر تو ام ♡      چشمات و از من بر ندار♡من مات تصویر توام♡
وا من ۱۸۰ هستم پاشنه ۱۰ سانت میپوشم تو خیابون همه بهم زل میزنن از حسودی

من هرچقد عجایب ببینم سعی میکنم زل نزنم یا یواشکی نگاه کنم به شماهم واسه حسودی نگاه نمیکنم شاید از تعجب نگاه کم چون کمتر خانومی همچین قدی داره بعد پاشنه ده سانتم بپوشه  خانومای قد بند زیاد دیدم کالج میپوشن یا اسپرت خیلی هم شیکن و ادم کیف میکنه میبینتشون

ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
پربازدیدترین تاپیک های امروز