عزیزم تنها چیزی که میتونم بگم خود خودت باش
هر پوششی که داری داشته باش
هر فکر و علاقه و نظر و عقیده ای که داری رو بگو و راحت باش حرف یه عمر زندگیه
اگر حجاب نداری و روسری اینا سرت نمیکنی تو روز خواستگاریت هم همونطوری باش
اما اگه برات مهمه که جلوی خانواده اونا باحجاب باشی حجاب داشته باش
اما وقتی با پسر تنها صحبت کردی خودت باش کاملا
و بهش بگو من این مدلی هستم
اینو بدون که پسری که به بلوغ فکری و بلوغ ازدواج رسیده هرگز نمیگذاره که همسرش خودش نباشه و به خانوادش میگه همسر من اینه و ما میخوایم این مدلی زندگی کنیم و این مدلی می پسندیم...
اصلا عجولانه تصمیم نگیر و قبل از اینکه تصمیم عاقلانه نگرفتی و صد درصد مطمئن نشدی از اینکه به درد هم میخورید جریان رو اصلا عاطفی نکن چون اگر قبل از فکر عاقلانه روابط عاطفی بیاد وسط ناخودآگاه عقل نمیتونه تصمیم عاقلانه بگیره
حتما مشاوره قبل ازدواج برید چندین جلسه و زیاد باهم رفت و آمد کنید حداقل ۶ ماه
و من پیشنهاد میکنم که سخنرانی های دکتر هلاکویی رو راجع به ازدواج و باید ونباید هاش گوش بدید هردو و بعد تصمیم بگیرید
در نهایت هم امیدوارم که خوشبخت باشی عزیزم