الهی بمیرم .خیلی خیلی سخته درکت میکنم واسه منم همینجوری بود دقیقا کلی تکون میخورد یه روز دیگه تکون نخورد چقدر استرس کشیدم همش میگفتم خوابیده تا فرداش که رفتم سونو گفت قلبش نمیزنه . الان شیش ماه گذشته منم تا دو سه ماه هر روز گریه میکردم تحملش خیلی سخته