2777
2789
الهی هیچ راه حلی نداره واس بچه دار شدن.شوهرت راضی نمیشه از پرورشگاه بچه بیارین😳😭😭

حالابعداز15سال راضی شده ازپرورشگاه بیاریم که اونم باید3،4سال منتظرباشیم تانوبتمون بشه

بی همگان به سرشودبی توبه سرنمیشود❤
حالابعداز15سال راضی شده ازپرورشگاه بیاریم که اونم باید3،4سال منتظرباشیم تانوبتمون بشه

خوب اشکال نداره الان ک راضی شده اینکارو بکنین ..ثوابم داره

خدایا خودت مواظب  دوتا گل پسرم باش

چند نفر از دوستام وقتی خونمون اومدن اولین چیزی که پرسیدن فرشمون بود! 😂

طرحش خیلی خاصه و اصلاً شبیه فرش‌های معمول بازار نیست. من از فرش زانیس خریدم، قبل از خرید هم با پرو مجازی، فرش‌ها رو داخل خونه خودمون دیدم و خیلی راحت‌تر تونستم انتخاب کنم.

راستی خرید قسطی با اسنپ‌پی و دیجی‌پی هم دارن.

اینجا کلیک کن تا سایتشون رو ببینی.


واااای خوشبحالت چ حوصله ای داری  بچه هم داری؟؟

ن بابا بچه داشته باشم سخت میشه!

ذهن های بزرگ درباره ایده ها بحث می کنند، ذهن های معمولی درباره رخدادها، ذهن های کوچک درباره افراد. “النور روزولت”
ن بابا بچه داشته باشم سخت میشه!

بللله پس همووونه نی نی نداری 

من دوتا دارم ازپس مرتب کردن خونه برنمیام 

یه بزرگی نوشته بود : خدایا بابت تماااام چیزایی که صلاحمون نبود و نشد؛ شکرت ..( حتی اگه براش گریه کردیم ؛ حتی اگه غر زدیم ،) حتی اگه ازت شاکی شدیم...
خوبم گلم سلامت باشی 😍😍😍😍

خداروشکر انشاالله همیشه خوب باشی، چ جالب بیشتر تاپیکات درمورد ناهاره😋😋😋😋😋😋😋

خداجونم میدونم ک هم میبینی، هم میتونی، توکل کردم ب خودت...
خداروشکر انشاالله همیشه خوب باشی، چ جالب بیشتر تاپیکات درمورد ناهاره😋😋😋😋😋😋😋

ممنون عزیزم ارههههه به غذا و اشپزی علاقه دارم 

عاشق ۲ تا دخترام هستم
ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
پربازدیدترین تاپیک های امروز