یه سه چهارساعت قبل عمل بستری میشی یه آمپول بهت میزنن که قاعدتا باید بیفتی روخونریزی بعدمیبرنت اتاق عمل دیگه بعدبیهوشی چیزی نمیفهمی فقط میدونم که دستگاه میندازن داخل رحم یه چیزی مث سیخ اینقد میجرخونن تاجنین له بشه وتکه تکه میادبیرون خونریزی بعدشم معمولا مث پریودی هس نهایتا تا ده روز