2777
2789
یعنی منم وایسم خودش سقط بشه؟؟

اگه نظر دکترت روی کورتاژ هست همون رو انحام بده سقط توی خونه فوق العاده دردناکه و دردش از زایمان بیشتره حالت به شدت بد میشه ولی بیمارستان بازم یه سرمی آرام بهشی چیزی میزنن

خدا جونم ممنونم که بازم یه هدیه ی با ارزش تو دلم گذاشتی قسمت همه ی منتظرا بشه آمین
اگه نظر دکترت روی کورتاژ هست همون رو انحام بده سقط توی خونه فوق العاده دردناکه و دردش از زایمان بیشت ...

فردا یه سونوگرافیه دیگه دارم تو خود بیمارستان  دیگه طبق اون صد در صد میشه که دارو میدن یا کورتاژ فکر کنم البته..ولی مطب بیرون رفتم دکتر گفت کورتاژ باید بشه

نی‌نی سایتی‌های عزیز

دنبال یه جای مطمئن برای یاد گرفتن نکات بارداری، نگهداری نوزاد، تربیت کودک و بهبود رابطه با همسر هستی؟

توی کانال "بله" ما هر روز:

✅ نکات کاربردی مادر و کودک

✅ آموزش‌های تربیتی

✅ توصیه‌های روانشناسی خانواده

✅ ایده‌های رشد و بازی با کودک

✅ مطالب سلامت زنان و بارداری

و کلی مطلب جذاب دیگه منتشر می‌شه...

به جمع ما بپیوند و از این محتوای  کاربردی استفاده کن.  🌷

شرایط قبلو بعد عملو میدونی چقدر طول میکشه مثلا ؛درد زیاد داره خونریزی اینا زیاد میشه؟؟

یه سه چهارساعت قبل عمل بستری میشی یه آمپول بهت میزنن که قاعدتا باید بیفتی روخونریزی بعدمیبرنت اتاق عمل دیگه بعدبیهوشی چیزی نمیفهمی فقط میدونم که دستگاه میندازن داخل رحم یه چیزی مث سیخ اینقد میجرخونن تاجنین له بشه وتکه تکه میادبیرون خونریزی بعدشم معمولا مث پریودی هس نهایتا تا ده روز

به آرزوهایم قول رسیدن دادم☺️
یه سه چهارساعت قبل عمل بستری میشی یه آمپول بهت میزنن که قاعدتا باید بیفتی روخونریزی بعدمیبرنت اتاق ع ...

باشه دستت درد نکنه عزیزم اینقدر استرس دارم اصلا خوابم نبرد خیلی ناراحتم اما قسمت نبوده دیگه لابد😔😔😔از زمانی گه فهمیدم هر شب دارم ی جور خواب میبینم

باشه دستت درد نکنه عزیزم اینقدر استرس دارم اصلا خوابم نبرد خیلی ناراحتم اما قسمت نبوده دیگه لابد😔😔 ...

هیچ کار خدا بی حکمت نیست.. مطمین باش عزیزم.. هرموقع صلاح بدونه خودش لطفشو ازت دریغ نمیکنه

به آرزوهایم قول رسیدن دادم☺️
ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
پربازدیدترین تاپیک های امروز
داغ ترین های تاپیک های امروز