2777
2789

منم باامپول فشار زایمان کردم البته کیسه ابم توهفته سیوهشت ترکید امپول عضلانی که نیست توسرم میریزن کم کم میره توخونت بعدشم واسه من دوانگشت باز

شده بود همه زنهاباامپول فشار زایمان میکنن دیگه ما کهدالان مث زنای قدیمی دردونمیتونیم توخونه تحمل کنیم میریم بیمارستان اوناهم برای کمک بما امپول فشارنیزنن تا راحتتر زایمان کنیم من ازاول بادردشدید زایمان نکردم والله کم کم شروع میشه وتااوجش میرسه وقتی هم زورت بگیره دیگه دردومتوجه نمیشی باتموم وجودفقط زور میزنی 

بچه ها باورتون نمیشه!  برای بچم از «داستان من» با اسم و عکس خودش کتاب سفارش دادم، امروز رسید خیلی جذذذابه، شما هم برید ببینید، خوندن همه کتابها با اسم بچه خودتون مجانیه، کودکتون قهرمان داستان میشه، اینجا میتونید مجانی بخونید و سفارش بدید.

من سر زایمان همش میترسیدم پی پی کنم به ماما هم گفتم ترسم اینه بهم شیاف زدن که قبل شروع زایمان پی پی ...

اصلان إشكالي نداره خيلي اتفاق ميوفته 🙏💐💐💐💐

خانمهاي گل 🌹مامانهاي زيبا 👸👰🏼📌بنده كارشناس مامايي📌عضو سازمان نظام پزشكي كشور📌داراي گواهينامه زايمان فيزيولوژيك
منم اخه نمیخواستم استارتر بترسه  ممکنه مجبور شن بهش امپول رو بزنن میدونی که چی میگم

میدونم عزیزم😱من ساعت ۹ صبح بستری شدم سوزن فشار زدن ۵ عصر پسرم بدنیا اومد

مهربان، مادر من/ ای من از مهر تو در جامه گرم/ ای من از لطف تو در بستر ناز/ هرگز از خویش مرا دور مساز❤
منم باامپول فشار زایمان کردم البته کیسه ابم توهفته سیوهشت ترکید امپول عضلانی که نیست توسرم میریزن کم ...

اخه اونذوز یه خانمه خودش دردش گرفته بود زایمانش راحت بود فقط دوبار جیغ زد

ممنون روش دوم رو حالت ابستادش رفتم ینی دست به میزگرفتم وپامو خم کردم 

همش رو آروم آروم انجام بده فقط مواظب باش نخوري زمين يا ديدي خسته شدي وَيَا دردت گرفت استراحت كن 

خانمهاي گل 🌹مامانهاي زيبا 👸👰🏼📌بنده كارشناس مامايي📌عضو سازمان نظام پزشكي كشور📌داراي گواهينامه زايمان فيزيولوژيك
ولی من بعید میدونم بااین چیزا باز بشه

واسع عمم که جواب داد ساعت2ظهر انجام داد ساعت5عصر دردش گرفت تا 8نبردیمش رفت حمام ابگرم و شوهرش یکمی کمرشو ماساژداد تا ساعت11ونیم رفتیم بیمارستان 1و 10دقه هم بچش دنیا اومد

واای توروخدا این راهنمایی ها چیه میکنین ادم سرش شاخ در میاره اگ قراربود بچه ب مالیدن یک نقطه بدنیا ...

عزيزم اينايي كه من گفتم بعلاوه ماليدن نوك سينه همشون بر أساس علم هست و تحريك هورمونها 

خانمهاي گل 🌹مامانهاي زيبا 👸👰🏼📌بنده كارشناس مامايي📌عضو سازمان نظام پزشكي كشور📌داراي گواهينامه زايمان فيزيولوژيك
ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829

جدیدترین تاپیک های 2 روز گذشته

2791
2779
2792
پربازدیدترین تاپیک های امروز