منم باامپول فشار زایمان کردم البته کیسه ابم توهفته سیوهشت ترکید امپول عضلانی که نیست توسرم میریزن کم کم میره توخونت بعدشم واسه من دوانگشت باز
شده بود همه زنهاباامپول فشار زایمان میکنن دیگه ما کهدالان مث زنای قدیمی دردونمیتونیم توخونه تحمل کنیم میریم بیمارستان اوناهم برای کمک بما امپول فشارنیزنن تا راحتتر زایمان کنیم من ازاول بادردشدید زایمان نکردم والله کم کم شروع میشه وتااوجش میرسه وقتی هم زورت بگیره دیگه دردومتوجه نمیشی باتموم وجودفقط زور میزنی