سلام خانما.بعد زایمان فهمیدم بقایا دارم و کورتاژ شدن الان بتام خیلی دیر میاد پایین خیلی نگرانم کرده.کسی میتونه کمکم کنه الان چهار ماه ونیمه زایمان کردم بتام سه هفته پیش دو بود دکترم دیگه گفت خوبه و از دید من صفره و قرص شیرذهی داد.الان بعد سه هفته برای اینکه خیالم راحت شه بتا دادم تاهنوز دو هست.چراکمتر نشده پس .ایقدر دکتر رفتم که دیگه روم نمیشه به شوهرم بگم پول بده برم دکتر