2789
عنوان

صفر شدن بتا

181 بازدید | 9 پست

سلام خانما.بعد زایمان فهمیدم بقایا دارم و کورتاژ شدن الان بتام خیلی دیر میاد پایین خیلی نگرانم کرده.کسی میتونه کمکم کنه الان چهار ماه ونیمه زایمان کردم بتام سه هفته پیش دو بود دکترم دیگه گفت خوبه و از دید من صفره و قرص شیرذهی داد.الان بعد سه هفته برای اینکه خیالم راحت شه بتا دادم تاهنوز دو هست.چراکمتر نشده پس .ایقدر دکتر رفتم که دیگه روم نمیشه به شوهرم بگم پول بده برم دکتر

بچه ها باورتون نمیشه!  برای بچم از «داستان من» با اسم و عکس خودش کتاب سفارش دادم، امروز رسید خیلی جذذذابه، شما هم برید ببینید، خوندن همه کتابها با اسم بچه خودتون مجانیه، کودکتون قهرمان داستان میشه، اینجا میتونید مجانی بخونید و سفارش بدید.

من از خدامه بره بالا حامله باشم ولی همیشه یا دو هست یا سه بیشتر نیس

ان شالله که به زودی حامله بشی.منم ی روزایی از خدا میخواسنم که بتام بالا باشه و باردار باشم ولی الان .اخه دکترم میگفت اگه بالا باشه خوب نیست و باید پیگیر باشی .ولی خودش گفت دیگه دو از دید من صفره.خودم ولی همش نگرانم دلم میخواد صفرشه کامل

ان شالله که به زودی حامله بشی.منم ی روزایی از خدا میخواسنم که بتام بالا باشه و باردار باشم ولی الان ...

قربونت. انشالله،،ولی کامل صفر نمی شی ،،همین حرف دکتر و قبول داشته باش،اصلا ناراحت نباش خوب نیس بچه شیر میدی

دلم تنگه خدایا!خودت آرامش م بده خودت نی نی بهم بده،،ممنون خدا جونم  
قربونت. انشالله،،ولی کامل صفر نمی شی ،،همین حرف دکتر و قبول داشته باش،اصلا ناراحت نباش خوب نیس بچه ش ...

چند وقته اقدام کردی؟شما هم به فکرش نباشین استرس  بدترین چیه برا بارداری.توکل کنین به خدا.منم خیلی استرس داشتم.بعد توکل کردم به خدا و همون ماهی که بیخیال شدم و اصلا فکرش نمیکردم شدم

چند وقته اقدام کردی؟شما هم به فکرش نباشین استرس  بدترین چیه برا بارداری.توکل کنین به خدا.منم خی ...

من هفت ماه اقدام هستم آره این ماه توکل و بیخیال م هر طور صلاح خودشه

دلم تنگه خدایا!خودت آرامش م بده خودت نی نی بهم بده،،ممنون خدا جونم  
ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792