بچه ها باورتون نمیشه! برای بچم از «داستان من» با اسم و عکس خودش کتاب سفارش دادم، امروز رسید خیلی جذذذابه، شما هم برید ببینید، خوندن همه کتابها با اسم بچه خودتون مجانیه، کودکتون قهرمان داستان میشه، اینجا میتونید مجانی بخونید و سفارش بدید.
به نظرم قانون پرتی نیست چون الان خانواده ی اون زن ، شوهرش حساب میشه نه پدر و مادرش البته اگه شوهرش شعور لازم رو داشته ! اگه برعکس این قانون هم باشه یعنی اجازه ی دفن زوج با زنش باشه به نظرم تا حدی منطقی میاد اگه برعکسش نباشه نه این قانون بی عدالتیه
دنیا شبیه خوابای بچگیمون نیست 💔 آخر بازی ها گاهی چیزی جز گریه و خون نیست 💔 باور بعضی قصه ها خیلی سخته 💔 سرنوشتمون یه وقتا دیگه دست خودمون نیست 💔