2777
2789
عنوان

😨😨😨😨😨 مگه داریم اخه؟!

226 بازدید | 21 پست

اولویت در تعیین محل دفن زوجه، با زوج است.


باورم نمیشد تا خوندم.. یعنی تو ازدواج هایی ک بین دو شهر دور هستند اگه زن بمیره شوهرش ممکنه نذاره تو شهر مادریش کنار خانواده مادریش دفن شه

بچه ها باورتون نمیشه!  برای بچم از «داستان من» با اسم و عکس خودش کتاب سفارش دادم، امروز رسید خیلی جذذذابه، شما هم برید ببینید، خوندن همه کتابها با اسم بچه خودتون مجانیه، کودکتون قهرمان داستان میشه، اینجا میتونید مجانی بخونید و سفارش بدید.

حالا درست زندگی کنیم چه قرقس داره جسم بی جانمون کجا دفن کنن.

چندتا کتاب خوندم معتبر.. یروزایی اموات واقعا به محل دفنشون سر میزنند. چشم براه خیراتن یا ک کی بهشون سر میزنه دوست دارن

چه فرقی داره کجا دفن بشه .ادم وقتی مرده دیگه هیچ چیزی مهم نیست

منم قبلا این فکرو میکردم ولی بعدا تو کتاب خوندم... به این فکر میکنم مثلا مادرم ک جز من کسی نداره بخواد دلش تنگ شه چی. 

به نظرم قانون پرتی نیست چون الان خانواده ی اون زن ، شوهرش حساب میشه نه پدر و مادرش البته اگه شوهرش شعور لازم رو داشته ! اگه برعکس این قانون هم باشه یعنی اجازه ی دفن زوج با زنش باشه به نظرم تا حدی منطقی میاد اگه برعکسش نباشه نه این قانون بی عدالتیه

دنیا شبیه خوابای بچگیمون نیست 💔 آخر بازی ها گاهی چیزی جز گریه و خون نیست 💔 باور بعضی قصه ها خیلی سخته 💔 سرنوشتمون یه وقتا دیگه دست خودمون نیست 💔
ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
پربازدیدترین تاپیک های امروز
داغ ترین های تاپیک های امروز