leylon2 مدیر استارتر عضویت: 1397/04/04 تعداد پست: 2513 عنوان سبد کالا 191 بازدید | 15 پست کیا گرفتن؟دیشب میگفتن به مستمری بگیرا هم میدن هر جا تاپیک خرید عید و تکاپوی بهارو دیدن منم تگ کنین خیلی دوسدارم 1397/10/09 | 11:29 0 نفر لایک کرده اند ... گزارش تاپیک نامناسب
آرزو53 عضویت: 1395/05/26 تعداد پست: 3156 اي خداااااا به كجا داريم ميريم......... فقط تو....تو بهترین اتفاق زندگیم بودی ،هستی و خواهی بود.
leylon2 مدیر استارتر عضویت: 1397/04/04 تعداد پست: 2513 فقط بازنشتگان تامین اجتماعی میدن من رفتم خودشون گفتن واقعا خب چی باید ببریم مدارک مورد نیاز چیه هر جا تاپیک خرید عید و تکاپوی بهارو دیدن منم تگ کنین خیلی دوسدارم
آبنبات_موشولو عضویت: 1397/08/07 تعداد پست: 1184 بیین کارت ملی سرپرست خانواده و کارتی ک یارانه رو میریزن ببر کوروش یا رفاه ، برات نگاه میکنن ک چقد ریختن دور گردون گر دو روزی بر مراد ما نگشت دائما یکسان نباشد حال دوران غم مخور
princesslona عضویت: 1397/08/03 تعداد پست: 2136 واقعا خب چی باید ببریم مدارک مورد نیاز چیه اونجاشو دیگه نمیدونم ولی فک کنم باید کارتو ببری فروشگاه اگه پول ریخته باشن توش خودشون بهتون میگن مدارکی لازم نیست
leylon2 مدیر استارتر عضویت: 1397/04/04 تعداد پست: 2513 اونجاشو دیگه نمیدونم ولی فک کنم باید کارتو ببری فروشگاه اگه پول ریخته باشن توش خودشون بهتون میگن مدا ... کارت یارانه یا کارت رفاه؟ هر جا تاپیک خرید عید و تکاپوی بهارو دیدن منم تگ کنین خیلی دوسدارم
قلمرو عضویت: 1396/07/20 تعداد پست: 1472 بیین کارت ملی سرپرست خانواده و کارتی ک یارانه رو میریزن ببر کوروش یا رفاه ، برات نگاه میکنن ک چقد ری ... خب یعنی خودت متوجه نمیشی ب حسابت پول ریختن یا نه ک باید ببری ب فروشگاه نشون بدی؟باید از طریق * ۴ # ک مربوط ب خدمات دولت هست قبلش ثبتنام کنی
آبنبات_موشولو عضویت: 1397/08/07 تعداد پست: 1184 خب یعنی خودت متوجه نمیشی ب حسابت پول ریختن یا نه ک باید ببری ب فروشگاه نشون بدی؟ باید از طریق * ۴ ... نه متوجه نمیشی اصلا ، فقط همونجا ک کارتو چک کنن نشون میده ، دور گردون گر دو روزی بر مراد ما نگشت دائما یکسان نباشد حال دوران غم مخور
قلمرو عضویت: 1396/07/20 تعداد پست: 1472 اونجاشو دیگه نمیدونم ولی فک کنم باید کارتو ببری فروشگاه اگه پول ریخته باشن توش خودشون بهتون میگن مدا ... باید قبلش ثبتنام کنی تا روزشو مشخص کنن ک چ زمانی بری از طریق * ۴ #
قلمرو عضویت: 1396/07/20 تعداد پست: 1472 نه متوجه نمیشی اصلا ، فقط همونجا ک کارتو چک کنن نشون میده ، واقعا؟😯یعنی گردش حساب بگیریم نشون نمیده؟ یا مثلا اساماسش نمیاد برامون؟
آبنبات_موشولو عضویت: 1397/08/07 تعداد پست: 1184 واقعا؟😯 یعنی گردش حساب بگیریم نشون نمیده؟ یا مثلا اساماسش نمیاد برامون؟ نه عزیزم ، ی لحظه کارت یارانه رو ببر کوروش ، خیلی عادی هس برایهمه نگاه میکنن ما خودمون تازگی رفتیم شوهرم اصلا نمیامد ب زور بردمش😹 دور گردون گر دو روزی بر مراد ما نگشت دائما یکسان نباشد حال دوران غم مخور
قلمرو عضویت: 1396/07/20 تعداد پست: 1472 نه عزیزم ، ی لحظه کارت یارانه رو ببر کوروش ، خیلی عادی هس برایهمه نگاه میکنن ما خودمون تازگی رفتیم ... پس لازم نیس قبلش از طریق کد# ۴ * ک واس خدمات دولت هست ثبتنام کنیم؟
آبنبات_موشولو عضویت: 1397/08/07 تعداد پست: 1184 پس لازم نیس قبلش از طریق کد# ۴ * ک واس خدمات دولت هست ثبتنام کنیم؟ نه ، دور گردون گر دو روزی بر مراد ما نگشت دائما یکسان نباشد حال دوران غم مخور
قلمرو عضویت: 1396/07/20 تعداد پست: 1472 نه ، ممنون خانومی خیلی کمکم کردی😙❤چندروزه درگیره این کده هستم همین چنددیقه پیشم خودم تاپیک زدم