😆😆😆😆باااااشه باباااااا تو تمومش کن من تو امضام میگم شما باکلاسی شما تهرانی هستی..اصن ب همه میگم تو امضاهاشون بگن
ولی کاش با اصطلاح ندید بدید و تازه ب دوران رسیده اشنا بودی وگرنه میفهمیدی ک ادما عقده هاشونو جاااار میزنن
کسی ک اجیل میخوره نمیگه.کسی ک میز داره نمیگه کشی ک ظرفشویی داره نمیگه و.....