وای خانما تروخدا بیاییم با خودمون قرار بزارین ک ایقد خودمون اذیت نکنیم نشینیم ی گوشه زار بزنیم. یکم قوی باشیم بجای گریه کردن ک دردی روهم درمون نمیکنه ب فکر راه حل باشیم
من خودمم همینجورم امشب کلی گریه کردم چرا؟! چون همسرم با اجازه خودم رفت پیش دوستاش ساعت 4 رفت قرار بود 6 بیاد 6نیم شد نیومد منم ازبس ک حرص خوردم و زنگ زدم بد بیراه گفتم لج کرد تا 10ونیم خونه نیومد
تصمیم گرفتم دیگه گریه نکنم و خودمو اذیت نکنم اخه هیچی ارزششو نداره دوروز دگه ب خودت میایی میبینی شدی ی ادم ضعیف ک بجای حل مشکلشاش عادت کرده ب گریه کردن و خودشو اذیت کردن