2777
2789
عنوان

چشمام+عکس

| مشاهده متن کامل بحث + 1584 بازدید | 76 پست

اللهم صل علی محمد و آل محمد و عجل فرجهم .ان شاءالله هر چی خیره پیش بیاد ...بسپارش به خدا ....بگو خدایا راضیم به رضای تو .....از کجا میدونی شاید تو اون شبی که شما دعوت کردید خدایی نکرده  یه تصادفی چیزی برا یکی از مهمونا پیش بیاد و عروسی بهم بخوره

بچه ها باورتون نمیشه!  برای بچم از «داستان من» با اسم و عکس خودش کتاب سفارش دادم، امروز رسید خیلی جذذذابه، شما هم برید ببینید، خوندن همه کتابها با اسم بچه خودتون مجانیه، کودکتون قهرمان داستان میشه، اینجا میتونید مجانی بخونید و سفارش بدید.

مقصر شوهرته که اجازه میدئه مقصر خودتی که داری برای این شوهر که میزاره اینطوری ناراحت بشی و گریه کنی عجله مکنی دختر جان نمی خوام دلتو بشکنم عزیز دلم عجله نکن اتفاقا بی تفاوتو خونسرد باش بعدا میبینی اشتباه کردی عجله کردی باور کن همه ماها که عجله کردیم الان میکیم اشتباه کردیم کاش بیشتر صبر میکردیم الان اینطوری گریه کنی خودتو زار نشون بدی دو روز دیگه با اولین مشکل میگه تو همون بودی که بخاطرم اینطوری گریه میکردی 

ببخشید ولی شوهرت مترسک سرجالیزکه نیست مثلامیخاد یه زندگی رو اداره کنه یه عروسی رونمیتونه اون باید محکم باشه اجازه دخالت نده واگر نه که موقع عروسی حرف مفت زن زیاده

امضا ندارم انگشت میزنم☝
میبینی بدبختیامو😢😢😢😢😢 میبینی زندگیمو😢😢😢😢 دارم سکته میکنم

عزیزدلم 😢😢😧💔💔

خیلی ناراحت شدم برات دعامیکنم گلم با گریه ک چیزی درست نمیشه باید باهاش صحبت کنید قبولم نکرد بدرک ک نمیاد عروسی زبون نفهم😠 شوهرت چیزی نمیگه بهش؟؟؟

سعی کنیم یکم مهربون تر و مثبت تر نظر بدیم..ممکنه ی جمله ما، زندگی کسی و برگردونه یا نابود کنه!!!
13 روز مونده فق.ما همه چیو هماهنگ کردیم مهمونارو دعوت کردیم😢

ای وای من فکر میکردم که هنوز کاری نکردین

اگر کانال یا پیج لباس زنانه با قیمت مناسب سراغ دارین لینکشو بدین،براتون صلوات میفرستم.درخواست دوستی و ریپلای رو هم خیلی دوس دارم😍
گیر کرده اونم از بس گریه کرد میگرنش گرفت خوابید

اخه مگه مردم گریه میکنه بره با باباش درست حسابی حرف بزنه مگه با گریه چیزی درست میشه.

سعی کنیم یکم مهربون تر و مثبت تر نظر بدیم..ممکنه ی جمله ما، زندگی کسی و برگردونه یا نابود کنه!!!

وای خانما تروخدا بیاییم با خودمون قرار بزارین ک ایقد خودمون اذیت نکنیم نشینیم ی گوشه زار بزنیم. یکم قوی باشیم بجای گریه کردن ک دردی روهم درمون نمیکنه ب فکر راه حل باشیم

من خودمم همینجورم امشب کلی گریه کردم چرا؟! چون همسرم با اجازه خودم رفت پیش دوستاش ساعت 4 رفت قرار بود 6 بیاد 6نیم شد نیومد منم  ازبس ک حرص خوردم و زنگ زدم بد بیراه گفتم لج کرد تا 10ونیم خونه نیومد

تصمیم گرفتم دیگه گریه نکنم و خودمو اذیت نکنم اخه هیچی ارزششو نداره دوروز دگه ب خودت میایی میبینی شدی ی ادم ضعیف ک بجای حل مشکلشاش عادت کرده ب گریه کردن و خودشو اذیت کردن 

❤️
کارتارو سفارش دادی یا دتدی فامیل؟اگه دادید به فامیلا یعنی بیشتر از دوهفته قبل مراسم شما کارتارو پخش ...

همین دیشب بردیم دادیم😔 خیلیا از شهرستان میان زودتر باید میگفتیم

❤Rühümünşevģine íhťiyâjivâr💜  

به اون شوهرت بگو بجا گریه اوضاع رو روبه راه کنه تا وقتی هم رو به راه نکرده خبری ازش نگیر و بگو بهم زنگ نزن مردباید محکم باشه نه مثل دخترها گریه کنه بعدم بخوابه؟؟؟؟؟؟ اونوقت تو داری برااین مرد محکم و استوار خودتو میکشی  چی بگم بهت اخهههههه  

ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
پربازدیدترین تاپیک های امروز