2777
2789
عنوان

خانما کمک

96 بازدید | 11 پست

من بعداز زایمانم وزنم خییلی بالا رفت

الان نزدیکای ۱۰۰کیلوم.

خیییلی عذاب میکشم

نمیدونم چیکار کنم

بچم کوچیکه نمیتونم باخودم ببرمش سالن ورزشی یا پیش کسی طاقت نداره شروع میکنه به گریه کردن

توروخدا بهم کمک کنید تز تجربیاتتون بگید.

ممنون میشم.خدا کمکتون کنه

نی‌نی سایتی‌های عزیز

دنبال یه جای مطمئن برای یاد گرفتن نکات بارداری، نگهداری نوزاد، تربیت کودک و بهبود رابطه با همسر هستی؟

توی کانال "بله" ما هر روز:

✅ نکات کاربردی مادر و کودک

✅ آموزش‌های تربیتی

✅ توصیه‌های روانشناسی خانواده

✅ ایده‌های رشد و بازی با کودک

✅ مطالب سلامت زنان و بارداری

و کلی مطلب جذاب دیگه منتشر می‌شه...

به جمع ما بپیوند و از این محتوای  کاربردی استفاده کن.  🌷

دراز نشست برو 

شیرینی. فست فود... نوشابه.. کلا حذف کن 

برنج هم در حد هفت هشت ق 

عصرانه میوه 

ضعف داشتی مویز.. گردو.. برگ قیسی.. انجیر. خرما 

کلا غذا روزتو بخور اما حساب شده 

حداقل هم روزانه دویست تا دراز نشست برو 

منظورم همزمان نی با استراحت 

اگ امکان پیاده روی ذاری بیس مین کمی تند پیاده روی کن 

اگ همینطور اوکی پیش بری مطمن باش کم میکنی 

اصن سخت هم نی فقط یکم اراده میحاد 

تو میتونی مامان خوشگل 

خدایا شکرت 🙏🙏🙏
منم دارم چاق میشم از کم تحرکی هم هست

من دوتا بچه پشت هم دارم از صبح تا شب رو پام پياده روي هم ميرم . نمي دونم شايد بدنم استپ كرده

لطفا براي سلامتي و عاقبت به خيري بچه هام دعا كنيد🙏🏻🙏🏻🙏🏻
آره میتونم.بخدا میتونم

چرا نتونی 

مگه این همه کم کردن شاخ و دم داشتن 

من خودم با همین روش پنج کیلو تو تقریبا دوناه و همسرم چهار کیلو کم کرد 

فقط همو رو منظم انجام بده 

قطعا میتونی جانم 

خدایا شکرت 🙏🙏🙏
ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
پربازدیدترین تاپیک های امروز