2777
2789
عنوان

بیاین ی سوال😑

157 بازدید | 18 پست

من تا موقعی که یادم میاد از بچگی بابام اخلاق نداشت مارو میزد و  به حرف مامانم  گوش نمیداد   تا  چند وقت پیش که  مامانم  انقد خسته شد  واسش سرکتاب وا کرد   ما چیزی بهش نگفتیم   خودش مشکلاتمونو گفت راستم گفت  گفت  پدرش  واسش دعا نوشته که حرف شماراو گوش نکنه  طرف خودش کشیده  ی دعا  میدم   بزن ب لباسش   ایشاللاه دعاش بر طرف میشه   مامانم  همبن کارو کرد بابام درست شد    

من  همش احساس میکنم  گناه کردیم    

بنظرتون ارزشش رو داشت

😐قد ۱۶۰): وزن ۵۰/:   هدف ۵۴:/  😊

سرکتاب گرفتن و فال و...اشکال داره.

سخت است فهماندن نکته ای به کسی که منافعش در نفهمیدن است.......دیندار آن است که در کشاکش بلا دیندار بماند وگرنه در هنگام راحت و فراغت و صلح و سلم چه بسیارند اهل دین، آنجا که شرط دینداری جز نمازی غراب وار و روزی چند گرسنگی و تشنگی و طوافی چند برگرد خانه ای سنگی نباشد....

نی‌نی سایتی‌های عزیز

دنبال یه جای مطمئن برای یاد گرفتن نکات بارداری، نگهداری نوزاد، تربیت کودک و بهبود رابطه با همسر هستی؟

توی کانال "بله" ما هر روز:

✅ نکات کاربردی مادر و کودک

✅ آموزش‌های تربیتی

✅ توصیه‌های روانشناسی خانواده

✅ ایده‌های رشد و بازی با کودک

✅ مطالب سلامت زنان و بارداری

و کلی مطلب جذاب دیگه منتشر می‌شه...

به جمع ما بپیوند و از این محتوای  کاربردی استفاده کن.  🌷

بابات درست شد؟!!!!

مگه میشه؟

من اصلا اعتقادی ندارم

یعنی بابات یهویی خوب شد اخلاقشون؟

آنچه را عاشقانه دوست میداری بیاب و بگذار تو را بکشد/بگذار غرقت کند در آنچه که هستی/بگذار بر شانه هایت بچسبد/سنگینت کند/بگذار تو را بکشد و تمامت را ببلعد/زیرا هرچیزی تو را خواهد کشت/دیر یا زود/اما چه بهتر که آنچه دوستش میداری بکشدت!!

نه عزیزم گناه نداره.کاره پدر بزرگتون گناه بوده.اگه ادم ازین چیزا تو راه بد استفاده کنه گناه داره اگه برا خراب کردن زندگی بقیه استفاده کنه گناه داره.شما که برا درست کردن زندگیتون استفاده کردین گناه نداره.فکر کن نمیرفتین پیش دعانویس تا اخر بابات همینطوری میموند .بالاخره که زندگیتونو درست کردین 

همیشه برنده بودن به نفعت نیست یه وقتا باید بکشی کنار و ببازی...مثل اسپرم برنده بودن که نتیجش شد زندگی تو ایران 😔💔

دعا و این چیزا توی قران هم هست و واقعیت داره.اگه برا راه درست استفاده کنی اشکالی نداره.

همیشه برنده بودن به نفعت نیست یه وقتا باید بکشی کنار و ببازی...مثل اسپرم برنده بودن که نتیجش شد زندگی تو ایران 😔💔
ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
داغ ترین های تاپیک های امروز