2777
2789
عنوان

دوستی

260 بازدید | 37 پست

خانوما من دوستی دارم (دختره) 3 ساله که همکارم هستیم خیلی صمیمی هستیم و رفت و امد خانوادگی داریم.از خواهر برام نزدیکتره

باهم مسافرت هم رفتیم و خلاصه که خیلی بهم نزدیکیم

امروز یه رازیو بهم گفت که خیلی ازش عصبی و ناراحت شدم و احساس کردم تو دوستی شکست خوردم

نی‌نی سایتی‌های عزیز

دنبال یه جای مطمئن برای یاد گرفتن نکات بارداری، نگهداری نوزاد، تربیت کودک و بهبود رابطه با همسر هستی؟

توی کانال "بله" ما هر روز:

✅ نکات کاربردی مادر و کودک

✅ آموزش‌های تربیتی

✅ توصیه‌های روانشناسی خانواده

✅ ایده‌های رشد و بازی با کودک

✅ مطالب سلامت زنان و بارداری

و کلی مطلب جذاب دیگه منتشر می‌شه...

به جمع ما بپیوند و از این محتوای  کاربردی استفاده کن.  🌷

اصن نمتونم حدس بزنم چی گفته😵

عزيزان❤اگه ممکنه لطفا برامون يه دونه صلوات بفرستين که هرچه زودتر بتونيم خونه بخريم🙏😍ممنون دوستاي مهربونم❤😍                                                                                          یبار مهمون داشتیم. سر سفره بابام اومد سالاد تعارف کنه. گفت :بفرمایید  کالاد ساهو 😐        ما😳      کالاد ساهو😎       بابام😨     من 😁          آخرشم يکي زد پس کله ي من،  رفت بيرون🤣🤣                                                                                           ❤ خداي من، چقد دلم يه خونه ي نقلي ميخواد که مال خودمون باشه،کمکمون کن،دستمونو بگير.ازت ممنونم که هميشه هوامونو داري.دوستت دارم خداي مهربونم❤

زودبگومن فضولم میخام برم شام درست کنم  

وقتی ازته دل بخندی،وقتی هرچیزی رابه خودت نگیری،وقتی سپاسگزارآنچه که هست باشی،وقتی برای شاد بودن نیاز به بهانه نداشته باشی،آن زمان است که واقعا زندگی میکنی،بازی زندگی بازی بومرنگ هاست،اندیشه کردارها وسخنان ما،دیریازودبادقت شگفت آوری بسوی مابازمیگردند،زمانی که آدمی بتواندبی هیچ دلهره ای آرزو کند،هر آرزویی بی درنگ برآورده خواهد شد
چی گفت؟


خودش به من گفت😂در گوش من گفت😂

نمکدون کی بودم😒

تاوان حرفهایی که نمیتوانیم بزنیم موهای سفیدی است که لابه لای موهایمان داریم...به همه می گوییم ارثیست...به قول هاینریش بل درد دارد وقتی ساعتها مینشینی و به حرفهایی که هیچ وقت قرار نیست بگویی. فکر میکنی...

اگه سرکاریه بگوبرم کاردارم  

وقتی ازته دل بخندی،وقتی هرچیزی رابه خودت نگیری،وقتی سپاسگزارآنچه که هست باشی،وقتی برای شاد بودن نیاز به بهانه نداشته باشی،آن زمان است که واقعا زندگی میکنی،بازی زندگی بازی بومرنگ هاست،اندیشه کردارها وسخنان ما،دیریازودبادقت شگفت آوری بسوی مابازمیگردند،زمانی که آدمی بتواندبی هیچ دلهره ای آرزو کند،هر آرزویی بی درنگ برآورده خواهد شد
ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
پربازدیدترین تاپیک های امروز