2777
2789
عنوان

دوستی

| مشاهده متن کامل بحث + 260 بازدید | 37 پست

قبلا گفته بود با یه پسره ده سال دوست بوده و بعده ده سال جدا شده،منم خوب همیشه سعی میکردم راهنماییش کنم بهش امید بدم.

دو ساعت پیش دیدم گریه میکنه گفتم چی شده گفت امروز تولده وحید(همونی که باهاش ده سال دوست بود)

گفتم بابا بیخیال و شروع کردم مسخره بازی

یهو گفت اخه تو یه چیزیو نمیدونی

من با وحید دوست نبودم ازدواج کرده بودم یک سال باهم زندگی کرده بودیم جدا شدم

نی‌نی سایتی‌های عزیز

دنبال یه جای مطمئن برای یاد گرفتن نکات بارداری، نگهداری نوزاد، تربیت کودک و بهبود رابطه با همسر هستی؟

توی کانال "بله" ما هر روز:

✅ نکات کاربردی مادر و کودک

✅ آموزش‌های تربیتی

✅ توصیه‌های روانشناسی خانواده

✅ ایده‌های رشد و بازی با کودک

✅ مطالب سلامت زنان و بارداری

و کلی مطلب جذاب دیگه منتشر می‌شه...

به جمع ما بپیوند و از این محتوای  کاربردی استفاده کن.  🌷

رازه  نباید به کسی گفت

حالا شومام تشویق کن نگه  

وقتی ازته دل بخندی،وقتی هرچیزی رابه خودت نگیری،وقتی سپاسگزارآنچه که هست باشی،وقتی برای شاد بودن نیاز به بهانه نداشته باشی،آن زمان است که واقعا زندگی میکنی،بازی زندگی بازی بومرنگ هاست،اندیشه کردارها وسخنان ما،دیریازودبادقت شگفت آوری بسوی مابازمیگردند،زمانی که آدمی بتواندبی هیچ دلهره ای آرزو کند،هر آرزویی بی درنگ برآورده خواهد شد
قبلا گفته بود با یه پسره ده سال دوست بوده و بعده ده سال جدا شده،منم خوب همیشه سعی میکردم راهنماییش ک ...

خب به شوماکه ربطی نداشت چراداغون شدی

وقتی ازته دل بخندی،وقتی هرچیزی رابه خودت نگیری،وقتی سپاسگزارآنچه که هست باشی،وقتی برای شاد بودن نیاز به بهانه نداشته باشی،آن زمان است که واقعا زندگی میکنی،بازی زندگی بازی بومرنگ هاست،اندیشه کردارها وسخنان ما،دیریازودبادقت شگفت آوری بسوی مابازمیگردند،زمانی که آدمی بتواندبی هیچ دلهره ای آرزو کند،هر آرزویی بی درنگ برآورده خواهد شد
خشکم زد! فک نمیکردم انقدر دو رو باشه بیشتر بخاطر این ناراحت شدم که من همیشه رورواست بودم احساس حما ...


من صمیمی ترین رفیقم کسی که ۱۴ سال با هم دوست بودیم تو سالهای اخیر اینقدر ازش دورویی دیدم که دیگه دوست ندارم ببینمش 

جالبه هنوزم ادعای دوستی داره

هیچوقت فکر نمیکردم اینجوری باشه . دیگه الان از هیچ کسی توقع دوستی و رفاقت صادقانه ندارم

خشکم زد! فک نمیکردم انقدر دو رو باشه بیشتر بخاطر این ناراحت شدم که من همیشه رورواست بودم احساس حما ...

اشتباه ازشماست چون خودت روراست بودی توقع داشتی اونم همه چیشوبهت بگه،به نظرمن شمام تودوستی خیلی روراست نباش  

وقتی ازته دل بخندی،وقتی هرچیزی رابه خودت نگیری،وقتی سپاسگزارآنچه که هست باشی،وقتی برای شاد بودن نیاز به بهانه نداشته باشی،آن زمان است که واقعا زندگی میکنی،بازی زندگی بازی بومرنگ هاست،اندیشه کردارها وسخنان ما،دیریازودبادقت شگفت آوری بسوی مابازمیگردند،زمانی که آدمی بتواندبی هیچ دلهره ای آرزو کند،هر آرزویی بی درنگ برآورده خواهد شد
ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
پربازدیدترین تاپیک های امروز