2777
2789

انقد که این پر رنگه تخمکه باید زده باشه بیرون😆

برای برنگیختن حسادت اسب سوار خر نشو همین دیگه گفتم سوار هر خری نشین                                                                                         یه عده انگار دوراز جون ادم نیستن مثله ادم باهاشون حرف میزنی گاز میگیرن 😕😕😕😕😕😕😕😕😕😕😕😕😕😕😕😕متاسفانه بعضیارو نمیشه قانع کرد، باید به نفهمیشون احترام گذاشت                                به بعضی ها باید گفت کورمون نکنی با اون روشن فکریت چلچراغ

دخترا من از پف پلک بالا و  پف و گودی زیر چشمم واقعا کلافه شده بودم 😭 پیش دکتر کیوان رضایی عمل پلک بالا و پایین انجام دادم 😊

پلک پایینم بدون بخیه بیرونی بود و الان خیلی جوون‌تر و شاداب‌تر شدم 😍

جای بخیه پلک بالا هم اصلا تو چشم نیست.

هرکی میبینتم میگه چقدر سرحال و جوون شدی ❤️😍

اگر خواستین من دکترمو از اینجا پیدا کردم

انقد که این پر رنگه تخمکه باید زده باشه بیرون😆

اره والا😁😁😁

وای دلم ضعف میره برای تیکر بارداری😰 خدایا امیدوارم نا امیدم نکن...ی صلوات مهمونم میکنید لطفا😥😘
میشه عکس گیتی دیروزه هم  بیندازی؟

فقط امشب زدم اولبن بارم بود

وای دلم ضعف میره برای تیکر بارداری😰 خدایا امیدوارم نا امیدم نکن...ی صلوات مهمونم میکنید لطفا😥😘
از کی باید تست کیت بزاریم ؟ من نمیدونم😩

از روز بعد پاکی ولی من امشب موفق شدم بخرم بزنم😁

وای دلم ضعف میره برای تیکر بارداری😰 خدایا امیدوارم نا امیدم نکن...ی صلوات مهمونم میکنید لطفا😥😘
ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
پربازدیدترین تاپیک های امروز