2777
2789

انقد که این پر رنگه تخمکه باید زده باشه بیرون😆

برای برنگیختن حسادت اسب سوار خر نشو همین دیگه گفتم سوار هر خری نشین                                                                                         یه عده انگار دوراز جون ادم نیستن مثله ادم باهاشون حرف میزنی گاز میگیرن 😕😕😕😕😕😕😕😕😕😕😕😕😕😕😕😕متاسفانه بعضیارو نمیشه قانع کرد، باید به نفهمیشون احترام گذاشت                                به بعضی ها باید گفت کورمون نکنی با اون روشن فکریت چلچراغ

چند نفر از دوستام وقتی خونمون اومدن اولین چیزی که پرسیدن فرشمون بود! 😂

طرحش خیلی خاصه و اصلاً شبیه فرش‌های معمول بازار نیست. من از فرش زانیس خریدم، قبل از خرید هم با پرو مجازی، فرش‌ها رو داخل خونه خودمون دیدم و خیلی راحت‌تر تونستم انتخاب کنم.

راستی خرید قسطی با اسنپ‌پی و دیجی‌پی هم دارن.

اینجا کلیک کن تا سایتشون رو ببینی.


انقد که این پر رنگه تخمکه باید زده باشه بیرون😆

اره والا😁😁😁

وای دلم ضعف میره برای تیکر بارداری😰 خدایا امیدوارم نا امیدم نکن...ی صلوات مهمونم میکنید لطفا😥😘
میشه عکس گیتی دیروزه هم  بیندازی؟

فقط امشب زدم اولبن بارم بود

وای دلم ضعف میره برای تیکر بارداری😰 خدایا امیدوارم نا امیدم نکن...ی صلوات مهمونم میکنید لطفا😥😘
از کی باید تست کیت بزاریم ؟ من نمیدونم😩

از روز بعد پاکی ولی من امشب موفق شدم بخرم بزنم😁

وای دلم ضعف میره برای تیکر بارداری😰 خدایا امیدوارم نا امیدم نکن...ی صلوات مهمونم میکنید لطفا😥😘
ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
پربازدیدترین تاپیک های امروز