2777
2789
عنوان

قلب جنین

| مشاهده متن کامل بحث + 215 بازدید | 25 پست

نی‌نی سایتی‌های عزیز

دنبال یه جای مطمئن برای یاد گرفتن نکات بارداری، نگهداری نوزاد، تربیت کودک و بهبود رابطه با همسر هستی؟

توی کانال "بله" ما هر روز:

✅ نکات کاربردی مادر و کودک

✅ آموزش‌های تربیتی

✅ توصیه‌های روانشناسی خانواده

✅ ایده‌های رشد و بازی با کودک

✅ مطالب سلامت زنان و بارداری

و کلی مطلب جذاب دیگه منتشر می‌شه...

به جمع ما بپیوند و از این محتوای  کاربردی استفاده کن.  🌷

زود رفتی هفته ۷ یا ۸ برو 

میشه یه صلوات برای تو دلیم بفرستی ممنون❤️❤️❤️بجای آنکه بی صبرانه در انتظار نه ماه بارداری بمانی ، هر لحظه از این دوران را ببلع ! چرا که شانس این را داشته ای که بهترین موجود جهان را در وجودت پرورش دهی و معجزه خداوند را به نمایش گذاری...❤️❤️❤️
هفت هفته کامل شدم امروز. منظورتان باید هشت هفته بشم بعد؟؟؟

عزیزم باید با تاریخ سونو پیش بری گلم

گفته ۶ هفته ای  یک هفته ۱۰ روز دیگه برو که قلبش تشکیل شده

سونوی زیادی هم خوب نیستا..

میشه یه صلوات برای تو دلیم بفرستی ممنون❤️❤️❤️بجای آنکه بی صبرانه در انتظار نه ماه بارداری بمانی ، هر لحظه از این دوران را ببلع ! چرا که شانس این را داشته ای که بهترین موجود جهان را در وجودت پرورش دهی و معجزه خداوند را به نمایش گذاری...❤️❤️❤️
سلام..من آخرین‌ پریم ۲۸ مهر بوده...شنبه ۶ هفته بودم سونو گفت ساک حاملگی و کیسه زرده تشکیل شده...دو ه ...

منم آخرین پریود 23مهره.گفت ساک و کیسه تشکیل شده

منم دو بارداری نا موفق در هفته های 25و32دارم

خدایا چنان کن سرانجام کار/توخشنود باشی و ما رستگار
ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829

جدیدترین تاپیک های 2 روز گذشته

ترمیم نمره

sepidkoh | 41 ثانیه پیش

سلامم

nazi25902590 | 46 ثانیه پیش
2791
2779
2792
پربازدیدترین تاپیک های امروز