2777
2789

چیز بسته به موقعیتش نرخ های متنوعی داره 😐

به هر چه عشق بورزى، به آن قدرت می دهى. از هر چه بترسى، به آن قدرت داده اى. به  هر چه قدرت بدهى، آن را جذب خواهى كرد.                                  7کاری که فقرا انجام می‌دهند اما ثروتمندان نه؛   1- فقرا تلویزیون تماشا می‌کنند/ ثروتمندان کتاب می‌خوانند 2- فقرا بر اساس ساعت کاری پول می‌گیرند/ ثروتمندان بر اساس نتیجه ای که به دست می آید پول به دست می‌آورند 3- فقرا دیگران را مقصر بدبختی هایشان می‌دانند/ ثروتمندان می‌گویند خودمان مسئول شکست هایمان هستیم 4- فقرا روی پس انداز تمرکز می‌کنند/ ثروتمندان روی سرمایه گذاری تمرکز می‌کنند 5- فقرا فکر می‌کنند همه چیز را می‌دانند/ ثروتمندان دائم در حال یادگیری هستند 6- فقرا اعتقاد دارند پول سرچشمه ی تمام شرارت هاست/ ثروتمندان اعتقاد دارند که فقر ریشه ی تمام شرارت هاست 7- فقرا ذهنیت برنده شدن در قرعه کشی را دارند/ ثروتمندان ذهنیتی مبتنی بر اقدام دارند. 

چند نفر از دوستام وقتی خونمون اومدن اولین چیزی که پرسیدن فرشمون بود! 😂

طرحش خیلی خاصه و اصلاً شبیه فرش‌های معمول بازار نیست. من از فرش زانیس خریدم، قبل از خرید هم با پرو مجازی، فرش‌ها رو داخل خونه خودمون دیدم و خیلی راحت‌تر تونستم انتخاب کنم.

راستی خرید قسطی با اسنپ‌پی و دیجی‌پی هم دارن.

اینجا کلیک کن تا سایتشون رو ببینی.


چیز تومن😐

زیباترین حس دنیا مادریست😍مادری فقط عشق وحال وبوس وبازی ولوس شدن وشیرین کاری نیست.مادری یعنی خستگی.....موی شونه نزده ...چای سرد....نصف شب بیدارموندن وسرگرم کردن بچه....نق زدن وگریه...بدغذایی...دعا برای پی پی کردن بچه یبوس...تعویض پوشک....ازهمه بدتر وقتی دستشویی داری وبچه نمیذاره بری😩😧.........مادربودن  یعنی  خودت وقف کسی کنی که عاشقانه دوستش داری هرچندبزرگ بشه یادش نمیاد😧

نسبت به چندروز گذشته گران تر شده

خدایا ازت معجزه میخوام.من به دستان خدا خیره شدم؛ خدا معجزه کرد.                                                     خدایا بازم ازت معجزه میخوام، من به دستان خدا خیره شدم؛ خدا معجزه....... 🙏

انگار چیز میز زیاد داری همش حالشو میپرسی

😒

زیباترین حس دنیا مادریست😍مادری فقط عشق وحال وبوس وبازی ولوس شدن وشیرین کاری نیست.مادری یعنی خستگی.....موی شونه نزده ...چای سرد....نصف شب بیدارموندن وسرگرم کردن بچه....نق زدن وگریه...بدغذایی...دعا برای پی پی کردن بچه یبوس...تعویض پوشک....ازهمه بدتر وقتی دستشویی داری وبچه نمیذاره بری😩😧.........مادربودن  یعنی  خودت وقف کسی کنی که عاشقانه دوستش داری هرچندبزرگ بشه یادش نمیاد😧

قیمت چیزو نمیدونم. 

ولی طلا 344 بود عصری  

من حلیم رو با دارچین میخورم شما دوست داری با نمک بخور یا با شکر بخور. 😂تصورم از بعضی از نی نی سایتی ها پشمک حاج عبدا... هست تو همه تاپیکا پشماشون میریزه ولی بازم پشم دارن برای تاپیک بعدی 🤣🤣🤣🤣. آهای تویی که پاچه میگیری چخه چخه. 
انگار چیز میز زیاد داری همش حالشو میپرسی 😒

اره    😑میخوایم خونه بخریم  میخوام بدونم   اگه گرون میشه نفروشم از دوباره مثل خریدش  بسوزم   

😐قد ۱۶۰): وزن ۵۰/:   هدف ۵۴:/  😊
ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829

جدیدترین تاپیک های 2 روز گذشته

طبیعیه یا نه

melika_09 | 12 ثانیه پیش
2791
2779
2792
پربازدیدترین تاپیک های امروز
داغ ترین های تاپیک های امروز
توسط   ثودک  |  12 ساعت پیش
توسط   آنشر_لی  |  11 ساعت پیش