2777
2789
😤چ ضرری کردم

طمع کاری مردم عادی اخرعاقبتش همینه

زیباترین حس دنیا مادریست😍مادری فقط عشق وحال وبوس وبازی ولوس شدن وشیرین کاری نیست.مادری یعنی خستگی.....موی شونه نزده ...چای سرد....نصف شب بیدارموندن وسرگرم کردن بچه....نق زدن وگریه...بدغذایی...دعا برای پی پی کردن بچه یبوس...تعویض پوشک....ازهمه بدتر وقتی دستشویی داری وبچه نمیذاره بری😩😧.........مادربودن  یعنی  خودت وقف کسی کنی که عاشقانه دوستش داری هرچندبزرگ بشه یادش نمیاد😧
راستی عزیزم شما ک بابات طلافروشه نمیدونی برای عید قیمت طلا چی میشه؟؟؟ 

نه کسی نمیدونه فقط میدونم امروزا خیلی مشتری دارن چون همه فک میکنن گرون میشه دارن طلا میخرن 

☘️⚖️تعادل قانون طلایی زندگی ⚖️☘️

نی‌نی سایتی‌های عزیز

دنبال یه جای مطمئن برای یاد گرفتن نکات بارداری، نگهداری نوزاد، تربیت کودک و بهبود رابطه با همسر هستی؟

توی کانال "بله" ما هر روز:

✅ نکات کاربردی مادر و کودک

✅ آموزش‌های تربیتی

✅ توصیه‌های روانشناسی خانواده

✅ ایده‌های رشد و بازی با کودک

✅ مطالب سلامت زنان و بارداری

و کلی مطلب جذاب دیگه منتشر می‌شه...

به جمع ما بپیوند و از این محتوای  کاربردی استفاده کن.  🌷

ن بابا من گرمی سیصدو شصت خریدم برای طمع کاری نخریدم   فقط ناراحت شدم ضرر کردم

مردم عادی بدبختن 

باور کن هرکاری کنی برعکسش اتفاق میفته 

مردم عاذی ضرر میکنن اما اقازادها یا اختلاس گرا ومسئولین اگه اینکارو بکنن چندبرابرسود میکنن.

خون مون رنگین نیست

زیباترین حس دنیا مادریست😍مادری فقط عشق وحال وبوس وبازی ولوس شدن وشیرین کاری نیست.مادری یعنی خستگی.....موی شونه نزده ...چای سرد....نصف شب بیدارموندن وسرگرم کردن بچه....نق زدن وگریه...بدغذایی...دعا برای پی پی کردن بچه یبوس...تعویض پوشک....ازهمه بدتر وقتی دستشویی داری وبچه نمیذاره بری😩😧.........مادربودن  یعنی  خودت وقف کسی کنی که عاشقانه دوستش داری هرچندبزرگ بشه یادش نمیاد😧
مردم عادی بدبختن  باور کن هرکاری کنی برعکسش اتفاق میفته  مردم عاذی ضرر میکنن اما اقازاده ...

اره الان دلار اومده پایین  ولی خونه چی😢 مگه میاد پایین

😐قد ۱۶۰): وزن ۵۰/:   هدف ۵۴:/  😊

چیز گرونه نخرین

واکنش من به تاپیکا : " گل زده بودن ، حالت طبیعی نداشتن"😳☻... ❤❤But you'll never be alone..I'll be with you from dusk til dawn...I'll hold you when things go wrong...I'll be with you from dusk til dawn❤❤آهای خوشگل عاشق♡♡آهای عمر دقایق♡♡آهای وصله به موهای تو سنجاق شقایق♡♡I have died everyday waiting for you...Darling don't be afraid... I have loved you for a thousand years... I'll love you for a thousand more❤❤... Tut elimden beni çok sev... Kimseye ‌verme... Seveceksen ömürlük sev... Bir günlük sevme❤❤... ای چراغ هر بهانه از تو روشن از تو روشن😍😍ای که حرفای قشنگت منو آشتی داده با من❤❤❤❤
ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829

جدیدترین تاپیک های 2 روز گذشته

طبیعیه یا نه

melika_09 | 32 ثانیه پیش
2791
2779
2792
پربازدیدترین تاپیک های امروز
داغ ترین های تاپیک های امروز
توسط   ثودک  |  12 ساعت پیش
توسط   آنشر_لی  |  11 ساعت پیش