2777
2789
عنوان

بارداری

252 بازدید | 36 پست

سلام من دو قلو باردارم هفته هشتم هستم امروز خونریزی داشتم صبح جوری ک رفتم دسشویی خون ریخت ازم بلافاصله رفتم دکتر و سونو شدم گفتن زنده هستن و صدای قلب هر دوشونم شنیدم و چیز مشکوکی ندیدن ولی هنوز آروم نشدم و بی نهایت نگران کوچولوهامم توروخدا بگید چیکار کنم من از ماه اول شیاف پروژسترون استفاده میکنم

نی‌نی سایتی‌های عزیز

دنبال یه جای مطمئن برای یاد گرفتن نکات بارداری، نگهداری نوزاد، تربیت کودک و بهبود رابطه با همسر هستی؟

توی کانال "بله" ما هر روز:

✅ نکات کاربردی مادر و کودک

✅ آموزش‌های تربیتی

✅ توصیه‌های روانشناسی خانواده

✅ ایده‌های رشد و بازی با کودک

✅ مطالب سلامت زنان و بارداری

و کلی مطلب جذاب دیگه منتشر می‌شه...

به جمع ما بپیوند و از این محتوای  کاربردی استفاده کن.  🌷

استراحت مطلق باش.حریره نشاسته درست کن عالیه.فقط برا دشویی بلند شو.من از ۱ آبان تکون نخوردم😥

زیباترین حس دنیا مادریست😍مادری فقط عشق وحال وبوس وبازی ولوس شدن وشیرین کاری نیست.مادری یعنی خستگی.....موی شونه نزده ...چای سرد....نصف شب بیدارموندن وسرگرم کردن بچه....نق زدن وگریه...بدغذایی...دعا برای پی پی کردن بچه یبوس...تعویض پوشک....ازهمه بدتر وقتی دستشویی داری وبچه نمیذاره بری😩😧.........مادربودن  یعنی  خودت وقف کسی کنی که عاشقانه دوستش داری هرچندبزرگ بشه یادش نمیاد😧

منم هفته ۱۳ هستم که هفته قبل خونریزی کردم دکتر شیاف داد الان خیلی کم شده .البته یه قلو دارم. یه کم شرایطمون متفاوته. ولی بنظرم باید استراحت کنی. من قبل از اینکه شیاف استفاده کنم خودم دوروز استراحت کردم خیلی بهتر شد.فعالیت که میکردم بیشتر میشد.شما که دوقلوهم داری بیشتر استراحت کن.ان شاءالله خیره

استراحت مطلق باش.حریره نشاسته درست کن عالیه.فقط برا دشویی بلند شو.من از ۱ آبان تکون نخوردم😥

وای خیلی سخته ولی. آدم دیوونه میشه. من چندروز فقط درازکش بودم دیگه حالم داشت بد میشد. امروز رفتم دیگه به کارهام رسیدم

وای خیلی سخته ولی. آدم دیوونه میشه. من چندروز فقط درازکش بودم دیگه حالم داشت بد میشد. امروز رفتم دیگ ...

من حالم بهم میخوره از خودم .از دراز کشیدن متنفرم چندشبه خوابم بهم ریخته ازبس همش دراز کشیدم تموم بدنم کوفته شده.

زیباترین حس دنیا مادریست😍مادری فقط عشق وحال وبوس وبازی ولوس شدن وشیرین کاری نیست.مادری یعنی خستگی.....موی شونه نزده ...چای سرد....نصف شب بیدارموندن وسرگرم کردن بچه....نق زدن وگریه...بدغذایی...دعا برای پی پی کردن بچه یبوس...تعویض پوشک....ازهمه بدتر وقتی دستشویی داری وبچه نمیذاره بری😩😧.........مادربودن  یعنی  خودت وقف کسی کنی که عاشقانه دوستش داری هرچندبزرگ بشه یادش نمیاد😧
جنسييت نى نى تون معلوم شد؟😍

نه گلم فعلا زوده .پس فردا غربالگری دارم فکرنکنم دقیق بگه

زیباترین حس دنیا مادریست😍مادری فقط عشق وحال وبوس وبازی ولوس شدن وشیرین کاری نیست.مادری یعنی خستگی.....موی شونه نزده ...چای سرد....نصف شب بیدارموندن وسرگرم کردن بچه....نق زدن وگریه...بدغذایی...دعا برای پی پی کردن بچه یبوس...تعویض پوشک....ازهمه بدتر وقتی دستشویی داری وبچه نمیذاره بری😩😧.........مادربودن  یعنی  خودت وقف کسی کنی که عاشقانه دوستش داری هرچندبزرگ بشه یادش نمیاد😧
ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
داغ ترین های تاپیک های امروز