2777
2789

نی‌نی سایتی‌های عزیز

دنبال یه جای مطمئن برای یاد گرفتن نکات بارداری، نگهداری نوزاد، تربیت کودک و بهبود رابطه با همسر هستی؟

توی کانال "بله" ما هر روز:

✅ نکات کاربردی مادر و کودک

✅ آموزش‌های تربیتی

✅ توصیه‌های روانشناسی خانواده

✅ ایده‌های رشد و بازی با کودک

✅ مطالب سلامت زنان و بارداری

و کلی مطلب جذاب دیگه منتشر می‌شه...

به جمع ما بپیوند و از این محتوای  کاربردی استفاده کن.  🌷

هیییی روزگارم منم دیروز صبح شدم تقریبا یکسال و شش ماه اقدامم. ...این سری باید برم عکس رنگی...لعنتی دوتا فولیکول22 داشتم و نگرفت...مشکل شما چیه؟

 به امید اون روزی که دنیا بیایی و من محکم تو آغوشم بگیرمت و بیاد تمام لحظاتی که منتظرت بودم گریه کنم.فرزندم.
من نشدم الان 32روزه.قرص اورژانسیم خوردم ولی تمام حالتای پریوددارم ولی نمیشم.ازخوردن قرص 15روزمیگذره ...

من تو حسرت دو خطي شدن بي بي چك و تو .............

خداي خوبم همه وجودم مواظب فرشته توي وجودم باش من اونو ازت سالم ميخوام تو رو جان مهدي🙏🏻🙏🏻🙏🏻

منم اضافه کنین سه‌ بار اقدام کردیم هر سه بار دقیقا به سرم زدن رسیدم و بلافاصله پریود شدید

 « فقد ملئت بطونکم من الحرام و طبع علی قلوبکم شکم‌هایتان از حرام پر شده و بر قلب‌هایتان مُهر خورده است.»  امام حسین علیه السلام
هیییی روزگارم منم دیروز صبح شدم تقریبا یکسال و شش ماه اقدامم. ...این سری باید برم عکس رنگی...لعنتی د ...

من اين ماه ماهه نهمي هست كه بايد اقدام كنم عكس رنگيم گرفتم مشكلي نداشتم پلي كيستيك هستم و مقداري تنبلي اما خدارو شكر با قرص لتروزول سايز فوليكولام خوبن

خداي خوبم همه وجودم مواظب فرشته توي وجودم باش من اونو ازت سالم ميخوام تو رو جان مهدي🙏🏻🙏🏻🙏🏻
منم الان دارم زمین راگازمیزنم😭😭😭

هل و دارچین بخور عزیزم با مفنامیک زود اروم میشی

خواهریا برام دعا کنید ب حاجتی ک تو دلمه برسم وهرچی صلاحمه برام پیش بیاد منم دعاتون میکنم مرسی عزیزان😘😘😚😍
منم امروزصبح شدم 

من ميخوام بيام تو گروهت لينك تل خودت رو بده بهت پيام بدم

خداي خوبم همه وجودم مواظب فرشته توي وجودم باش من اونو ازت سالم ميخوام تو رو جان مهدي🙏🏻🙏🏻🙏🏻
ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
پربازدیدترین تاپیک های امروز