بچه ها همه دوست دارن خوشحال باشن باور کنید اگر دوست ندارید یه جای کار ایراد داره یه تعادلی به هم خورده کسی که بیماره نمیتونه به خودش کمک کنه اگرم بخواد نمیتونه فراموش کنه ببخشه شاد باشه ...... همه ازش میخوان اما اون در توانش نیست از غمگینیش یا مرگ تدریجیش شاید لذتم ببره شاید نمیدونه که با یه داروی خیلی ساده میشه یه انسان خوب و قوی بشه یا حتی با یه مشاوره