2777
2789

شما خودتم بگو...

منم 23 آبان زدم که میشد12 پری دوتا فولی22 داشتم...الانم هیچ علایمی از بارداری ندارم آخرین پریودم 12 آبان بوده بعدشم 13-14-16 نزدیکی داشتم

 به امید اون روزی که دنیا بیایی و من محکم تو آغوشم بگیرمت و بیاد تمام لحظاتی که منتظرت بودم گریه کنم.فرزندم.
شما خودتم بگو... منم 23 آبان زدم که میشد12 پری دوتا فولی22 داشتم...الانم هیچ علایمی از بارداری ندار ...

م اولین باره واسم نوشته امروز یه فولی 17داشتم بدون دارو.بعد گفت شب بزن فردا شب اقدام کن.شما هرشب اقدام ک،دی یا یک شب درمیان؟

نی‌نی سایتی‌های عزیز

دنبال یه جای مطمئن برای یاد گرفتن نکات بارداری، نگهداری نوزاد، تربیت کودک و بهبود رابطه با همسر هستی؟

توی کانال "بله" ما هر روز:

✅ نکات کاربردی مادر و کودک

✅ آموزش‌های تربیتی

✅ توصیه‌های روانشناسی خانواده

✅ ایده‌های رشد و بازی با کودک

✅ مطالب سلامت زنان و بارداری

و کلی مطلب جذاب دیگه منتشر می‌شه...

به جمع ما بپیوند و از این محتوای  کاربردی استفاده کن.  🌷

بعد آمپول یک شب درمیان نزدیکی داشتی؟چرا بار اول نگرفت؟


نمیدونم والا شاید چون شوهرمم یه کم ضعیف بود وگرنه باراول فولیکولم 22 بود بعد دیگ ماه بعد نزدم ماه بعدی 20 بود و.خداروشکر گرفت

هم مامانم هم ماما ولی مامان بودن جذاب تره😚😍😍😍😍
نمیدونم والا شاید چون شوهرمم یه کم ضعیف بود وگرنه باراول فولیکولم 22 بود بعد دیگ ماه بعد نزدم ماه بع ...


نه هرشب سه شب پشت سرهم

هم مامانم هم ماما ولی مامان بودن جذاب تره😚😍😍😍😍
پس چرا دکتره ب من گفت یه شب پرمیان؟یعنی منم سه شب پشت سرهم داشته باشم


بهتره اسپرم های تازه تری بهش برسن

من دکترم گفت سه شب پشت هم

همین موقع ها بودامپول زدم حوالی غروب بعد از فردا عصرش اقدام رو شروع کردیم

هم مامانم هم ماما ولی مامان بودن جذاب تره😚😍😍😍😍
م اولین باره واسم نوشته امروز یه فولی 17داشتم بدون دارو.بعد گفت شب بزن فردا شب اقدام کن.شما هرشب اقد ...

ب منم دوازدهم زد گفت ز فردا شب اقدام کن منم

13.14.16 اقدام کردم

 به امید اون روزی که دنیا بیایی و من محکم تو آغوشم بگیرمت و بیاد تمام لحظاتی که منتظرت بودم گریه کنم.فرزندم.
ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
داغ ترین های تاپیک های امروز