اگه نیاره که دفعه بعد که مریض شد منم کاری براش نمیکنم
اره حتما
ولی ما دلسوزیم کی قدر شناسه خواهر
خداجونم دلم برای نی نی نداشتم تنگه😢😭😭😭 خودت بهمون رحم کن و برامون معجزه کن من بهت ایمان دارم خدای خوبم منتظرم بیشتراز این نذار انتظار بکشیم خیلی دوست دارممم😍😘😙😗
بچه ها باورتون نمیشه! برای بچم از «داستان من» با اسم و عکس خودش کتاب سفارش دادم، امروز رسید خیلی جذذذابه، شما هم برید ببینید، خوندن همه کتابها با اسم بچه خودتون مجانیه، کودکتون قهرمان داستان میشه، اینجا میتونید مجانی بخونید و سفارش بدید.
چی بگم والا ... حالا تا ظهر مشخص میشه، فعلا که من از خودم مراقبت میکنم، اگه مامانم بود که مشکلی نداش ...
آخی خدا رحمتشون کنه اگه چیزی اورد به منم بگو فضولیم گل کرده 😁
خداجونم دلم برای نی نی نداشتم تنگه😢😭😭😭 خودت بهمون رحم کن و برامون معجزه کن من بهت ایمان دارم خدای خوبم منتظرم بیشتراز این نذار انتظار بکشیم خیلی دوست دارممم😍😘😙😗