2789
عنوان

شوهر بدبین

974 بازدید | 29 پست

سلام دوستان عزیز

من دو سه ماهه که نامزد شدم.حدود یکسالی هم از قبل با هم دوست بودیم.تنها کسی که هستش که دوستش داشتم و دارم.یه بار بهم خیانت کرد اما من چشم پوشی کردم و بخشیدمش.خیلی دوسش دارم و بهش ابراز میکردم.اونم خداییش چیزی برام کم نذاشته.اما بدبینه و گاهی شدت پیدا میکنه و میزنه به سیم آخر.مثلا میگه چراآنلاینی با کی سرگرمی و حالش بشدت بد میشه.راهنماییم کنین لطفا☹😭

تعداد رای : 3
نظرسنجی
1
1
33%
2
2
66%

گزینه یک خیلی بهتره 😁🙄😄

خدایا تا پاکم نکردی... خاکم نکن..😔😔😔باردار نیستم تیکر رسیدن ب خواسته هامه البته امیدوارم همینطور بشه 😍😍برام دعا کنید اونی ک میخوام بشه الهی فداتون بشم ❤❤

نی‌نی سایتی‌های عزیز

دنبال یه جای مطمئن برای یاد گرفتن نکات بارداری، نگهداری نوزاد، تربیت کودک و بهبود رابطه با همسر هستی؟

توی کانال "بله" ما هر روز:

✅ نکات کاربردی مادر و کودک

✅ آموزش‌های تربیتی

✅ توصیه‌های روانشناسی خانواده

✅ ایده‌های رشد و بازی با کودک

✅ مطالب سلامت زنان و بارداری

و کلی مطلب جذاب دیگه منتشر می‌شه...

به جمع ما بپیوند و از این محتوای  کاربردی استفاده کن.  🌷

بنظرم رابطتتون سیکل معیوبی داره حتما برید مشاور حتما

بعد از سزارین هم میشه طبیعی زایمان کرد من این تجربه شیرین رو داشتم خاطرمو تو تاپیکم نوشتمhttps://www.ninisite.com/discussion/topic/1262136/بالاخره-من-بعداز-سزارینم-زایمان-کردم

باید باهاش حرف بزنی و اجازه نده ب خودش تا همجین حرفایی بهت بزنه اگه خیلی غیرت داره پس غیرتش چجوری میذاره همجین حرفایی راجب بهت بزنه.سعی کن.کارایی که حساس میشه انجام نده

حدا شو چون ی بیماری روانیه این بدبینی ها  بعدن تو زندکی یدونه بچه بیاری دیگه نمیتونی از دستش خل ...

یه جایی خوندم که این آدما دچار بیماری پارانویا هستن.تصمیمو برای جدا شدن گرفتم اما میخواستم ۴نفر تایید کنن که دلم قرص باشه

باید باهاش حرف بزنی و اجازه نده ب خودش تا همجین حرفایی بهت بزنه اگه خیلی غیرت داره پس غیرتش چجوری می ...

هیچ کاری انجام نمیدم.اون عصبیه و من خیلی آرومم.اما دیگه توان ندارم.به من گوش نمیده فقط حرف حرف خودشه

یه جایی خوندم که این آدما دچار بیماری پارانویا هستن.تصمیمو برای جدا شدن گرفتم اما میخواستم ۴نفر تایی ...

من دلسوزی کردم گفتم اشکالی نداره گذشته خودشو اینقدر زد و قول داد ولی الان زندگیم جهنمه غلط اضافه رو اون کرده من تو 7ونه زندانی شدم الانم دست از پا دراز تر دنبال طلاقمم شر وبکن قسم میخورم پیرت میکنه داغونت میکنه شک نکن شاید دوستش داشته باشی ولی به عواقب وبلاهایی که قراره سرت بیاره فکر کن

ارسال نظر شما
این تاپیک قفل شده است و ثبت پست جدید در آن امکان پذیر نیست

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792