2777
2789
عنوان

حرکات جنین

| مشاهده متن کامل بحث + 681 بازدید | 61 پست
اخه چقد خواب.در حدی که چیز شیرین میخورم بیدار نشه؟؟؟؟ داره دیوونم میکنه  نیگم رو شکمم ضربه آه ...

بزن  شیکمتو تکون بده من که هرروز تکون میدم شیکممو

طُ هَـمونـ خونے ڪِـ هَر لَحظـه تو رَگـ هاے مَنع😻❤
اخه چقد خواب.در حدی که چیز شیرین میخورم بیدار نشه؟؟؟؟ داره دیوونم میکنه  نیگم رو شکمم ضربه آه ...


نگران نباش منم هفته ۲۰ هستم ولی گاهی اصلا تکون نداره 

خواهش می کنم صلوات برا سلامت نی نیم و اینکه سروقت خودش فروردین دنیا بیاد بفرستید، ممنونم🙏🏻الهی هر کی صلوات می فرسته خدا بهترینا رو نصیبش کنه🌸من در احاطه نور خدا هستم که هیچ چیز منفی نمی تواند در آن رسوخ کند🌸هر انسانی حلقه ای ست طلایی در زنجیر خیر و صلاح من🌸تیکرم براساس زایمان سزارین هست.

نی‌نی سایتی‌های عزیز

دنبال یه جای مطمئن برای یاد گرفتن نکات بارداری، نگهداری نوزاد، تربیت کودک و بهبود رابطه با همسر هستی؟

توی کانال "بله" ما هر روز:

✅ نکات کاربردی مادر و کودک

✅ آموزش‌های تربیتی

✅ توصیه‌های روانشناسی خانواده

✅ ایده‌های رشد و بازی با کودک

✅ مطالب سلامت زنان و بارداری

و کلی مطلب جذاب دیگه منتشر می‌شه...

به جمع ما بپیوند و از این محتوای  کاربردی استفاده کن.  🌷

خیلی نیست، از هفته ۱۸ کم کم حس کردم ولی مداوم نیست گه گاهی هست ، الان هفته ۲۰ هستم

اهان پس من بیخودی نگرانم 😢

دکتر رفتم گفت تا هفته ۲۸باید صبر کنی یه بارم سونو رفتم گفت حرکتاش منظمه 

طُ هَـمونـ خونے ڪِـ هَر لَحظـه تو رَگـ هاے مَنع😻❤
اخه چقد خواب.در حدی که چیز شیرین میخورم بیدار نشه؟؟؟؟ داره دیوونم میکنه  نیگم رو شکمم ضربه آه ...

زایمانت ان شاالله میوفته برا کی؟

خواهش می کنم صلوات برا سلامت نی نیم و اینکه سروقت خودش فروردین دنیا بیاد بفرستید، ممنونم🙏🏻الهی هر کی صلوات می فرسته خدا بهترینا رو نصیبش کنه🌸من در احاطه نور خدا هستم که هیچ چیز منفی نمی تواند در آن رسوخ کند🌸هر انسانی حلقه ای ست طلایی در زنجیر خیر و صلاح من🌸تیکرم براساس زایمان سزارین هست.
اهان پس من بیخودی نگرانم 😢 دکتر رفتم گفت تا هفته ۲۸باید صبر کنی یه بارم سونو رفتم گفت حرکتاش منظمه ...

نه نگران نباش ، خدای نکرده اگه مشکلی بود تو ان تیا مشخص می شد، ان شاالله هممون به سلامتی و سر وقت زایمان کنیم و نی نیای سالم و زیبامونو بغل کنیم

خواهش می کنم صلوات برا سلامت نی نیم و اینکه سروقت خودش فروردین دنیا بیاد بفرستید، ممنونم🙏🏻الهی هر کی صلوات می فرسته خدا بهترینا رو نصیبش کنه🌸من در احاطه نور خدا هستم که هیچ چیز منفی نمی تواند در آن رسوخ کند🌸هر انسانی حلقه ای ست طلایی در زنجیر خیر و صلاح من🌸تیکرم براساس زایمان سزارین هست.
اهان پس من بیخودی نگرانم 😢 دکتر رفتم گفت تا هفته ۲۸باید صبر کنی یه بارم سونو رفتم گفت حرکتاش منظمه ...

سونو حرکات رو مگه میگه خوبه یا بد؟؟

من هربار سونو رفتم بچه تکون نمیخورد ولی میگفتن که همه چیش خوبه.من اکوی قلب جنین هم رفتم گفتن خوبه.

زایمان طبیعی رو گفتن ۱۶ اسفند

برا من گفتن ۱۶ فروردین


میگم از چه بیمه ای استفاده می کنید؟ من تامین احتماعی دارم ولی تموم آزمایشا و سونوهام و دکترم نرخ آزاده

خواهش می کنم صلوات برا سلامت نی نیم و اینکه سروقت خودش فروردین دنیا بیاد بفرستید، ممنونم🙏🏻الهی هر کی صلوات می فرسته خدا بهترینا رو نصیبش کنه🌸من در احاطه نور خدا هستم که هیچ چیز منفی نمی تواند در آن رسوخ کند🌸هر انسانی حلقه ای ست طلایی در زنجیر خیر و صلاح من🌸تیکرم براساس زایمان سزارین هست.
برا من گفتن ۱۶ فروردین میگم از چه بیمه ای استفاده می کنید؟ من تامین احتماعی دارم ولی تموم آزمایش ...

منم تامین اجتماعی ام.بیمه تکمیلی هم دارم.

میخوام دکترم عوض کنم اخه یه بیمارستان دم خونمونه میخوام اونجا برم تشکیل پرونده بدم دیگه استرس ترافیک و بیمارستان نداشته باشم موقع درد زایمان.

ارسال نظر شما
این تاپیک قفل شده است و ثبت پست جدید در آن امکان پذیر نیست

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
پربازدیدترین تاپیک های امروز
داغ ترین های تاپیک های امروز