نه عزیزم تهران نیستم ، بیمه ی تکمیلیمونم قطع کردن بخاطر همونه که همه اش آزاد حساب می شه.
تا الان فک کنم ۲/۵ میلیون فقط خرج سونو و آزمایش شده
آزمایش بتایی که دادم ۵۶ تومن
آزمایش قند و تیرویید سه ماهه اول ۲۴۰
سونو اول ۲۹۰
آزمایش بعد ان تی ۱۱۷
ان تی دوم ۳۰۰
آزمایش بعد ان تی ۳۷۰
وضعیت هر دفعه هم که دکتر سونو می کنه ۷۰
داروها هم که شامل ویتامین دی و امگا سه و ایناس هر دفعه کمتر ۷۰ نمیشه
بعد میگن بچه بیارین😐