2777
2789
عنوان

حرکات جنین

| مشاهده متن کامل بحث + 681 بازدید | 61 پست
برا من گفتن ۱۶ فروردین میگم از چه بیمه ای استفاده می کنید؟ من تامین احتماعی دارم ولی تموم آزمایش ...

تهرانی؟؟دکترت با کدوم بیمارستان کار میکنه؟؟؟


نی‌نی سایتی‌های عزیز

دنبال یه جای مطمئن برای یاد گرفتن نکات بارداری، نگهداری نوزاد، تربیت کودک و بهبود رابطه با همسر هستی؟

توی کانال "بله" ما هر روز:

✅ نکات کاربردی مادر و کودک

✅ آموزش‌های تربیتی

✅ توصیه‌های روانشناسی خانواده

✅ ایده‌های رشد و بازی با کودک

✅ مطالب سلامت زنان و بارداری

و کلی مطلب جذاب دیگه منتشر می‌شه...

به جمع ما بپیوند و از این محتوای  کاربردی استفاده کن.  🌷

سونو حرکات رو مگه میگه خوبه یا بد؟؟ من هربار سونو رفتم بچه تکون نمیخورد ولی میگفتن که همه چیش خوبه. ...

اره سونو میگ من هر بار پرسیدم حرکت میکنه سونوگرافیست گفته عاره حتی این سری ازش پرسیدم گفت الان چرخید حس نکردی گفتم نه😐

طُ هَـمونـ خونے ڪِـ هَر لَحظـه تو رَگـ هاے مَنع😻❤
تهرانی؟؟دکترت با کدوم بیمارستان کار میکنه؟؟؟


نه عزیزم تهران نیستم ، بیمه ی تکمیلیمونم قطع کردن بخاطر همونه که همه اش آزاد حساب می شه.

تا الان فک کنم ۲/۵ میلیون فقط خرج سونو و آزمایش شده

آزمایش بتایی که دادم ۵۶ تومن

آزمایش قند و تیرویید سه ماهه اول ۲۴۰

سونو اول ۲۹۰

آزمایش بعد ان تی ۱۱۷

ان تی دوم ۳۰۰

آزمایش بعد ان تی ۳۷۰

وضعیت هر دفعه هم که دکتر سونو می کنه ۷۰

داروها هم که شامل ویتامین دی و امگا سه و ایناس هر دفعه کمتر ۷۰ نمیشه


بعد میگن بچه بیارین😐

خواهش می کنم صلوات برا سلامت نی نیم و اینکه سروقت خودش فروردین دنیا بیاد بفرستید، ممنونم🙏🏻الهی هر کی صلوات می فرسته خدا بهترینا رو نصیبش کنه🌸من در احاطه نور خدا هستم که هیچ چیز منفی نمی تواند در آن رسوخ کند🌸هر انسانی حلقه ای ست طلایی در زنجیر خیر و صلاح من🌸تیکرم براساس زایمان سزارین هست.
میگن اگه چپ باشه دختره راست پسر وای برا من سونو رو همیشه از راست میگیره

آره میگن ولی من نمیدونم کدوم طرفه از دکتره نپرسیدم واسه سونو ان تی که رفتم. تو عکس سونو طرف چپه که میگن آینه‌ای خوانده میشه یعنی طرفه راسته؟

میگن اگه چپ باشه دختره راست پسر وای برا من سونو رو همیشه از راست میگیره

اصلا به این حرفا نیس

خواهش می کنم صلوات برا سلامت نی نیم و اینکه سروقت خودش فروردین دنیا بیاد بفرستید، ممنونم🙏🏻الهی هر کی صلوات می فرسته خدا بهترینا رو نصیبش کنه🌸من در احاطه نور خدا هستم که هیچ چیز منفی نمی تواند در آن رسوخ کند🌸هر انسانی حلقه ای ست طلایی در زنجیر خیر و صلاح من🌸تیکرم براساس زایمان سزارین هست.
برا من ۳۱فروردین

به سلامتی و مبارکی

خواهش می کنم صلوات برا سلامت نی نیم و اینکه سروقت خودش فروردین دنیا بیاد بفرستید، ممنونم🙏🏻الهی هر کی صلوات می فرسته خدا بهترینا رو نصیبش کنه🌸من در احاطه نور خدا هستم که هیچ چیز منفی نمی تواند در آن رسوخ کند🌸هر انسانی حلقه ای ست طلایی در زنجیر خیر و صلاح من🌸تیکرم براساس زایمان سزارین هست.

اصلا حرکت بجه زیر ۲۸ هفته مهم نیس فقط تکون بخوره شاید تا یکی دوروزن‌ حس نکنی حرکت 

من دوتا بارداریم‌پسر بوده هردوتاویار وحشتناک و تهوع ک داشتم‌میمردم 

😔😔😔😔😭😭😭خدایا ناامیدمون کردی مسعودو بردی پیش خودت هر کسی امضامو دید برای عزیز از دست رفتمون فاتحه بخونید
ارسال نظر شما
این تاپیک قفل شده است و ثبت پست جدید در آن امکان پذیر نیست

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
پربازدیدترین تاپیک های امروز
داغ ترین های تاپیک های امروز