2777
2789
عنوان

لکه بینی

105 بازدید | 10 پست

سلام دوستان من این ماه تازه اولین بار بود که پریودیم با آگهی بینی شروع شده از دوشنبه اون هفته بعد از چند روز لکه بینی خونریزیم شدید شد و امروز دیگه تمام شد حالا من نمیدونم از اون روز که لکه بینی داشتم حساب کنم یا نه از روز شدت گرفتن؟ یا نه مثل ماه های قبل که شیش روز بود پریودیم شیش روز حساب کنم و اون روزایی قبل شو حساب نکنم موندم چیکار کنم؟؟؟!! 

خدایا شکرت😍🥰 

چند نفر از دوستام وقتی خونمون اومدن اولین چیزی که پرسیدن فرشمون بود! 😂

طرحش خیلی خاصه و اصلاً شبیه فرش‌های معمول بازار نیست. من از فرش زانیس خریدم، قبل از خرید هم با پرو مجازی، فرش‌ها رو داخل خونه خودمون دیدم و خیلی راحت‌تر تونستم انتخاب کنم.

راستی خرید قسطی با اسنپ‌پی و دیجی‌پی هم دارن.

اینجا کلیک کن تا سایتشون رو ببینی.


برای تخمین روز تخمک گذاری عزیزم  برای نماز پرسیدم

دکتره من گفت از روزی که خونریزیت شروع میشه حساب کن

لطفا برای شادی روح پدر عزیزم صلواتی بفرستید. اللهم صل علی محمد وآل محمدوعجل فرجهم
دکتره من گفت از روزی که خونریزیت شروع میشه حساب کن

یعنی لکه بینی ها حساب نشه درسته؟ لکه بینی داشتم خونش سیاه بود وقتی خونریزی گرفتم کلا رنگش تغییر کرد و مثل خونه تازه شد 

کلا این ماه یه طوری بود پریودیم 

خدایا شکرت😍🥰 
یعنی لکه بینی ها حساب نشه درسته؟ لکه بینی داشتم خونش سیاه بود وقتی خونریزی گرفتم کلا رنگش تغییر کرد ...

آره لکه بینی ها رو به من گفت حساب نکن

لطفا برای شادی روح پدر عزیزم صلواتی بفرستید. اللهم صل علی محمد وآل محمدوعجل فرجهم
یعنی لکه بینی ها حساب نشه درسته؟ لکه بینی داشتم خونش سیاه بود وقتی خونریزی گرفتم کلا رنگش تغییر کرد ...

رحمت سرد شده لابد

لطفا برای شادی روح پدر عزیزم صلواتی بفرستید. اللهم صل علی محمد وآل محمدوعجل فرجهم
ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829

جدیدترین تاپیک های 2 روز گذشته

چی بنویسم

zrrjb | 34 ثانیه پیش
2791
2779
2792
پربازدیدترین تاپیک های امروز