2789
عنوان

کیت

111 بازدید | 7 پست

خانمهای عزیز 

کیا با استفاده از کیت همون ماه باردار شده من این ماه کیت گرفتم میشه بگین نتیجه بخش هست یا نه؟

خداجونم دلم برای نی نی نداشتم تنگه😢😭😭😭 خودت بهمون رحم کن و برامون معجزه کن من بهت ایمان دارم خدای خوبم منتظرم بیشتراز این نذار انتظار بکشیم خیلی دوست دارممم😍😘😙😗

عزیزم من پریودهام منظمه ماه قبل اقدامم کیت گرفتم روز تخمک گذاریمو حدس زدم برا ماه بعد برا اساس ماه قبلیبدون کیت اقدام کردم و خدا رو شکر باردار شدم .انشالله برای شما هم جواب میده .

 ✌Bi kurdî dijîm u bi kurdî dimrim ✌
عزیزم من پریودهام منظمه ماه قبل اقدامم کیت گرفتم روز تخمک گذاریمو حدس زدم برا ماه بعد برا اساس ماه ق ...

من ۴ماهه اقدامم ولی هنوز خبری نیس 

این ماه خواستم از کیت استفاده کنم 

پریهامم  منظمه  چون یاداشت  کردم مال ۴ ماه رو ۲۸ روزه اس 

خداجونم دلم برای نی نی نداشتم تنگه😢😭😭😭 خودت بهمون رحم کن و برامون معجزه کن من بهت ایمان دارم خدای خوبم منتظرم بیشتراز این نذار انتظار بکشیم خیلی دوست دارممم😍😘😙😗

دخترا من از پف پلک بالا و  پف و گودی زیر چشمم واقعا کلافه شده بودم 😭 پیش دکتر کیوان رضایی عمل پلک بالا و پایین انجام دادم 😊

پلک پایینم بدون بخیه بیرونی بود و الان خیلی جوون‌تر و شاداب‌تر شدم 😍

جای بخیه پلک بالا هم اصلا تو چشم نیست.

هرکی میبینتم میگه چقدر سرحال و جوون شدی ❤️😍

اگر خواستین من دکترمو از اینجا پیدا کردم

عزیزم من پریودهام منظمه ماه قبل اقدامم کیت گرفتم روز تخمک گذاریمو حدس زدم برا ماه بعد برا اساس ماه ق ...

راستی عزیزم چن ماه بود اقدام میکردی

خداجونم دلم برای نی نی نداشتم تنگه😢😭😭😭 خودت بهمون رحم کن و برامون معجزه کن من بهت ایمان دارم خدای خوبم منتظرم بیشتراز این نذار انتظار بکشیم خیلی دوست دارممم😍😘😙😗
خیلی خوبه طبق بروشورش عمل کن دستت میاد 

ایشالا مرسی عزیزم دعام کن

خداجونم دلم برای نی نی نداشتم تنگه😢😭😭😭 خودت بهمون رحم کن و برامون معجزه کن من بهت ایمان دارم خدای خوبم منتظرم بیشتراز این نذار انتظار بکشیم خیلی دوست دارممم😍😘😙😗
ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
پربازدیدترین تاپیک های امروز