2777
2789
عنوان

دلم گرفته

186 بازدید | 34 پست

سلام دلم خیلی گرفته چشام باد کرده از بس گریه کردم از شوهرم که خیلی خوش اخلاقه اما بی خیال  بی خیاله ،از بچه هام که امروز کلی عصبانیم کردم که حنجرم درد میکنه از بس داد زدم یا تذکر دادم .از اشتباهی که یا خواست خدا بوده یا خر بودن خودم که از خوانوادم جداشدم اومدم شهر غریب توی ساختمان خانواده شوهر که زبونشون مث نیش عقربه ،به خدا خستم نفهمیدم چجوری داره سی سالم میشه از زمانیکه شوهر کردم بچه داری کردم و اشک و اه بوده مگه گناه کردیم خواستیم شوهر کنیم از تنهایی دربیاییم والا ب مرز جنون رسیدم .اصلا از وضعیتم راضی نیستم تو خونه 160 متری زندگی میکنم اما ای کاش تو 60 متری که مستاجر بودم همونجا ارامش داشتم میفهمیدم چیکار میکنم همه کارام شده استرس جنگ اعصاب هیچ دوستی نه خواهری ب مادر که نمیشه همه چیو گفت دلش درد میاد

نی‌نی سایتی‌های عزیز

دنبال یه جای مطمئن برای یاد گرفتن نکات بارداری، نگهداری نوزاد، تربیت کودک و بهبود رابطه با همسر هستی؟

توی کانال "بله" ما هر روز:

✅ نکات کاربردی مادر و کودک

✅ آموزش‌های تربیتی

✅ توصیه‌های روانشناسی خانواده

✅ ایده‌های رشد و بازی با کودک

✅ مطالب سلامت زنان و بارداری

و کلی مطلب جذاب دیگه منتشر می‌شه...

به جمع ما بپیوند و از این محتوای  کاربردی استفاده کن.  🌷

ای بابا خوب یواش یواش سعی کن از خونه مادر شوهرت برید یجای دیگه . منم چند سال تو شهر غریب زندگی کردم ...

شوهرم همه کاراشونو قبول داره حقو ب من میده اما همت نمیکنه بلند شه بره خونه بخره یا مستاجری خیلی ازشون حساب میبره پسره بزرگه اما از داداش کوچیکش بیشتر حساب میبرن خانوادشم

ارسال نظر شما
این تاپیک قفل شده است و ثبت پست جدید در آن امکان پذیر نیست

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
پربازدیدترین تاپیک های امروز