2789
عنوان

ویار جنسیت

3793 بازدید | 26 پست

سلام.من هفته دهمم. بارداریم. از تخم مرغ بدم میاد.شوری و ترشی و سوپ صاف آبلیمو و نمک خیلللی خوشم میاد.هرکسی از ظاهرم دیده میگه پسره.این زنای قدیمی که با چشمشون سونگرافی میکنن😂🤣😃ولی یچیزی..تو هفته ای که گذشته شب دوبار هوس بستنی قهوه کاله کردم.شوهرم میگه حتما دختره؟کسی بوده که پسر داشته باشه یهویی از این ویارها بکنه؟ 

من بچم پسره اولین ماه یه ور لپم نون خامه ای بود یه ور گوجه سبز

به اینکه چی هوس میکنی ربط نداره اصلا

گروه قرمز🤫😐وزن اولیه ۹۰ ⁦☹️وزن فعلی ۸۷ وزن هدف۶۰تاریخ شروع:۹۸/۷/۱۸

بچه ها باورتون نمیشه!  برای بچم از «داستان من» با اسم و عکس خودش کتاب سفارش دادم، امروز رسید خیلی جذذذابه، شما هم برید ببینید، خوندن همه کتابها با اسم بچه خودتون مجانیه، کودکتون قهرمان داستان میشه، اینجا میتونید مجانی بخونید و سفارش بدید.

وای چقدر ویار اولت شبیه منه مگه ازتخم مرغ بدت بیاد پسره؟منم عاشق شوری وترشی هستم یعنی از شوری قبلا متنفر بودم الان دلم میخواد میوه ها رو نمک بزنم بخورم.ولی سنوگرافی مامانا قدیمی شده دل نبند🤣🤣

ممنون صلوات هم برای مادر فرستادم‌...

ممنون عزیزم، امیدوارم نی نی نازت هر چی هست سالم و سلامت باشه و در کمال سلامتی خودت سر وقت دنیا بیاد

دعا کنید حاجت روا شم ، برای حاجت رواییم دوست داشتید صلوات بفرستید ، ممنونم🍀

ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
داغ ترین های تاپیک های امروز