سلام.من هفته دهمم. بارداریم. از تخم مرغ بدم میاد.شوری و ترشی و سوپ صاف آبلیمو و نمک خیلللی خوشم میاد.هرکسی از ظاهرم دیده میگه پسره.این زنای قدیمی که با چشمشون سونگرافی میکنن😂🤣😃ولی یچیزی..تو هفته ای که گذشته شب دوبار هوس بستنی قهوه کاله کردم.شوهرم میگه حتما دختره؟کسی بوده که پسر داشته باشه یهویی از این ویارها بکنه؟