آهااااي تويي كه از من خوشت نمياد آره دقيقا با خودتم دوست عزيز به خودت بگير دقيقا بدون حسمون دو طرفه ست منم ازت خوشم نمياد كه هيچ، ازت متفرم نبينمت تو تاپيكام يا ريپلايام خوش گلدي... ببينمت گزارش ميخوري👊🏻 بدون حتي ارزش نداري نتمو صرفت كنم جوابتو بدم پس جوابتو ندادم، آب بريز نسوزه
بچه ها باورتون نمیشه! برای بچم از «داستان من» با اسم و عکس خودش کتاب سفارش دادم، امروز رسید خیلی جذذذابه، شما هم برید ببینید، خوندن همه کتابها با اسم بچه خودتون مجانیه، کودکتون قهرمان داستان میشه، اینجا میتونید مجانی بخونید و سفارش بدید.
عزیزم ماام اگ ببینیم جنگ و دعوا و سگ بازیا میذاره عروسیمون ۲۰ دی هس .منم هی میگم بچه ها امتحان دارن .خواهرمم محصله سال اخرشه میترسم امتحان عملی تخصصی چیزی بیوفته شانس من .و این ک ما پیش بینی کردیم ۲۰ دی هوا تگرگ میاد و برف .هوا داغونه .خیلی میترسم .الانم استرس دارم