2777
2789

دي ماه خيلي سرده😖 منم مشكل تو رو دارم

آهااااي تويي كه از من خوشت نمياد  آره دقيقا با خودتم دوست عزيز  به خودت بگير دقيقا   بدون حسمون دو طرفه ست  منم ازت خوشم نمياد كه هيچ، ازت متفرم  نبينمت تو تاپيكام يا ريپلايام  خوش گلدي... ببينمت گزارش ميخوري👊🏻 بدون حتي ارزش نداري نتمو صرفت كنم جوابتو بدم  پس جوابتو ندادم، آب بريز نسوزه  

نی‌نی سایتی‌های عزیز

دنبال یه جای مطمئن برای یاد گرفتن نکات بارداری، نگهداری نوزاد، تربیت کودک و بهبود رابطه با همسر هستی؟

توی کانال "بله" ما هر روز:

✅ نکات کاربردی مادر و کودک

✅ آموزش‌های تربیتی

✅ توصیه‌های روانشناسی خانواده

✅ ایده‌های رشد و بازی با کودک

✅ مطالب سلامت زنان و بارداری

و کلی مطلب جذاب دیگه منتشر می‌شه...

به جمع ما بپیوند و از این محتوای  کاربردی استفاده کن.  🌷

بگیر بابا اینجوری بخوای حساب کنی هرموقع از سال یکی درگیری داره ، تو که میگفتی دوسدارم زودتر بگیریم ،پس الان دس دس نکن

چرا امضات کم رنگه  اینجانب از سال ۹۶ ب دلیل کاهش ناگهانی گربه ها ذائقم تغییر کرد و پیتزا رست بیف رو جایگزین کردم.نام کاربری قابل تغییر نیست دیگه  
دي ماه خيلي سرده😖 منم مشكل تو رو دارم

😍😍😍😍عروسیتهههه

سرماش مهم نیس تالاره دیگه😣من میترسم نتونن بیان😣 عقدمم دی بود بیچاره دختر داییم 10 نمره عملی گرفت فقط😩

❤Rühümünşevģine íhťiyâjivâr💜  
بگیر بابا اینجوری بخوای حساب کنی هرموقع از سال یکی درگیری داره ، تو که میگفتی دوسدارم زودتر بگیریم ، ...

وای اره همسرمم میگه اینهمه سال ما رفتیم 1 روزم ب خاطر ما بقیه بیان😑

❤Rühümünşevģine íhťiyâjivâr💜  
مدرسه


دی ماه هست امتحاناشون..ولی شمامیتونی ۵شنبه یاجمعه یاتعطیلات عروسی بگیری که بچه هاوقت واسه درس خوندن داشته باشن.درضمن اگه بناباشه واسه عروسی گرفتن بعه فکرامتحانات بچه هاباشی که نمیشه..هرکس بخوادبیاد عروسی هرموقع باشه میاد..خودت ودرگیراین مسایل نکن

خُدا جُونَم؛ بابَتِ تَمامِ داشته هایِ زِندِگیم هَمیشه سِپاسگُزارِتَم🙏
دی ماه هست امتحاناشون..ولی شمامیتونی ۵شنبه یاجمعه یاتعطیلات عروسی بگیری که بچه هاوقت واسه درس خوندن ...

5 دی میگه.اره خودشم میگه بقیه ب خاطر ما میان.گناه دارن خب😑

من اونموقع ها از وسطای دی شروع میشو امتحانام الانم اونجوریه؟

❤Rühümünşevģine íhťiyâjivâr💜  

عزیزم ماام اگ ببینیم جنگ و دعوا و سگ بازیا میذاره عروسیمون ۲۰ دی هس .منم هی میگم بچه ها امتحان دارن .خواهرمم محصله سال اخرشه میترسم امتحان عملی تخصصی چیزی بیوفته شانس من .و این ک ما پیش بینی کردیم ۲۰ دی هوا تگرگ میاد و برف .هوا داغونه .خیلی میترسم .الانم استرس دارم

۲۰دی۱۳۹۷عروسیمون بود،برای خوشبختیه منوهمسرم لطفایدونه صلوات بفرستید🌷مچکرم
ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
پربازدیدترین تاپیک های امروز