خودش تعریف مبکرد تو دهات اوضاشون خوب نبوده حالا کاری نداذم ولی بذام زور داره حالا ک از اون بدبختی دراومده کادو این اون و مسخره میکنه تازه به دوران رسیدس بدبخت
چند نفر از دوستام وقتی خونمون اومدن اولین چیزی که پرسیدن فرشمون بود! 😂
طرحش خیلی خاصه و اصلاً شبیه فرشهای معمول بازار نیست. من از فرش زانیس خریدم، قبل از خرید هم با پرو مجازی، فرشها رو داخل خونه خودمون دیدم و خیلی راحتتر تونستم انتخاب کنم.
خیلی بدم میاد ازین فرق گذاشتنا متنفرم اخه میدونی اون ازیناس که تیکه بندازه بی احترامی کنه من بر عکس ...
عزیزم اوضاع منم دقیقا اینجوریه،درمورد کل خاندانشون بد میگه،هرجور بدی بهشون کرده؛همشون هم خبر دارن ولی بازم همه یه جور دیگه میخوانش؛انگار سحر داره،تا الان به هیچکدومشون بی احترامی نکردم 😣😣
بچه ها کاری به لفظ دهاتی ندارم ولی ماشاالله الان روستایی ها از ماهایی ک توی شهریم شیک تر و خوشتیپ ترن دمشونم گرم ولی دهاتی حتما منظور به روستا نیست.خیلیا صفتشون ممکنه اینطور باشه نفهم بودن و عقب موندگی رفتاری.منظور دوستمون این بوده